  • 21. Data: 2012-03-28 19:04:27
    Temat: Re: [OT] Reklamy Android HTC Plus [?!] :{
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    JoteR <j...@p...pl> wrote:

    > Nie wystarczy. Trzeba jeszcze pamiętać login i hasło, a z tym jest
    > tak jak jest z większością kont użytkowników - stawia się ptaszka
    > przy opcji typu "zapamiętaj mnie" i potem "przecież nigdy się mnie
    > nie pytał o hasło". Nie stawiałeś nigdy nowego komputera
    > użytkownikowi? Ja w ubiegłym roku wymieniałem kilkunastu pracownikom
    > komputery, w blisko połowie przypadków przy ustawianiu klienta
    > pocztowego na żądanie "teraz wklep login i hasło do firmowego serwera
    > poczty" następowała żenująca cisza, mącona jedynie odgłosem skrobania
    > palców po głowie... ;->

    Środowisko jakieś dziadoskie. W porządnym wystarczyłoby, że się zalogowali
    do komputera :P

  • 22. Data: 2012-03-28 21:28:31
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 12:03:48 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    naskrobał przy słoiku:
    > Co Ty powiesz?
    > I Market nie ma możliwości przypomnienia użytkownikowi
    > hasła przez wysłanie go na e-mail lub sms ? To bardzo kiepsko.

    Ależ ma oczywiście - ważne byś miał nadal dostęp do emaila
    rejestracyjnego lub wciąż posiadał ten sam numer komórki jaki podałeś
    w momencie rejestracji.

    --
    AL