  • Data: 2017-02-04 14:15:21
    Temat: Re: Reklama dla Idiotów 1000zł i 100GB od Orange
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.02.2017 o 23:45, Kris pisze:
    > Idiotów z ludzi robią. Równie dobrze mogliby reklamować
    > 100 000zł
    > A może się mylę i trafił się ktoś kto 1000zł w 30 dni na rozmowy wydał?
    > Wpisujta sie;)
    > Bo 100GB w 30 dni jakimś archiwizatorom Internetu mogło się udać;)

    to nie tak. wyobraź sobie ze jesteś operatorem narodowym i szykuje się
    prawo, które nakazuje Ci "ubicie" nieużywanych simów. Takie simy są
    bardzo fajne, bo statystyki masz zajebiste, a ruch zerowy. no to co
    robimy? "dajemy" 100 giga i pierdylion minut. no fajnie, napewno znajdą
    się nabywcy, ale te 100 giga, normalnym ludziom wystarczy na rok?
    pierdylion minut też, więc? Więc dajemy ograniczenie do 30 dni. jaki
    efekt? Ja jako kumaty klient, rezygnuje z internetu sieci lokalnej,
    kupuje simka z orange, rejestruje i mam miesiąc netu za 5zł (nie wiem
    ile kosztuje sim z orange bo ja w playu jestem). jeśli jest szansa
    rozpowiedzieć to znajomym w okolicy, lokalny dostawca netu ma eksodus.
    musi obniżyć ceny (uwierz mi że go stać na taki ruch).
    Więc orange ma parę nowych zarejestrowanych kart sim na każdego
    "cwaniaka", co mocno poprawia statystyki. tak samo z gadatliwymi, którzy
    nie używają netu. no limit za 5zł?
    NAtomiast klienci, którzy korzystaja z miesięcznych kart sim, mają
    taniej, co poprawia konkurencyjność rynku.
    ToMasz
    PS
    A teraz wyobraź sobie, że play zrobił podobny numer, ale przy odrobinie
    sprytu, środki nie przepadają.....