  • 1. Data: 2011-07-01 00:01:41
    Temat: Re: bramki Viatool - nie dla idiotow...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kris_Poland,

    Thursday, June 30, 2011, 11:57:12 PM, you wrote:

    > mam nie potwierdzone informacje iz na tych bramkach bedzie
    > zainstalowany system identyfikacji tablic rejestracyjnych

    Musi być - inaczej system nie miałby sensu.

    > czyzby full monitoring kradzionych /

    To raczej uboczne...

    > przejezdzajacych aut?

    Oczywiście. Wielki Brat czuwa...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2011-07-01 00:06:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Musi być - inaczej system nie miałby sensu.

    Gdyby system miał rozpoznawać tablice, to nie byłoby potrzeby montować w
    samochodzie dodatkowego urządzenia elektronicznego.
    System rozpoznaje samochód po terminalu z którym brama komunikuje się
    bezprzewodowo.

    Dziś kamery co prawda mogą być bardzo małe, ale pooglądałem dwie już
    zmontowane bramy i nie widać tam żadnych kamer.
    Są tylko trzy małe urządzenia zamontowane nad dwoma pasami.

    Do ganiania jeżdżących bez działających terminali to ITD ma wyposażenie
    swoich samochodów które będzie wykrywać niedziałające viatool'e.

    > To raczej uboczne...

    Oczywiście przy założeniu że szanowny złodziej raczy jeździć na
    tablicach ze skradzionego pojazdu.

  • 3. Data: 2011-07-01 00:07:20
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > To raczej uboczne...

    > Oczywiście. Wielki Brat czuwa...

    i wyjdzie gdzie jechales w sadzie ...

  • 4. Data: 2011-07-01 08:00:35
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

> [...]
    > Dziś kamery co prawda mogą być bardzo małe, ale pooglądałem dwie już
    > zmontowane bramy i nie widać tam żadnych kamer.

    Brama, ktora stoi na drodze S8 Radzymin-Wyszkow, ma 2x 3 kamery w obudowach
    przemyslowych zamontowane na zewnetrznej krawedzi (na slupie
    podtrzymujacym).

    --
    Axel

  • 5. Data: 2011-07-01 09:21:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kris_Poland,

    Friday, July 1, 2011, 12:07:20 AM, you wrote:

    > i wyjdzie gdzie jechales w sadzie ...

    Myślę, że w sadach jednak bramek nie będzie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-07-01 09:23:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    Friday, July 1, 2011, 12:06:37 AM, you wrote:

> [...]
    > samochodzie dodatkowego urządzenia elektronicznego.
    > System rozpoznaje samochód po terminalu z którym brama komunikuje się

    System musi zweryfikować, który samochód ma urządzenie a który nie i
    czy na przykład wielki TIR nie jeździ z urządzeniem z busika.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-07-01 09:26:35
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Myślę, że w sadach jednak bramek nie będzie.

    No jak nie? Jakaś musi być, żeby z sadu jabłek nie podpieprzyli ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 8. Data: 2011-07-01 11:09:01
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-01 09:26, Grejon pisze:

    > No jak nie? Jakaś musi być, żeby z sadu jabłek nie podpieprzyli ;)

    Zeby zoptymalizowac trase przejazdu przy zbiorach i opryskach raczej ;)

    --
    venioo

  • 9. Data: 2011-07-01 12:07:56
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    > Musi być - inaczej system nie miałby sensu.

    System nie identyfikuje tablic a moduł który z kolei jest przypisany do
    konkretnego auta.

    > To raczej uboczne...

    Raczej się mylisz. Właściwie to na pewno.

    > Oczywiście. Wielki Brat czuwa...

    "Wielka to sprawa" kiedy wypowiada się człowiek wtedy kiedy ma coś do
    powiedzenia zamiast to co mu ślina na język przyniesie.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 10. Data: 2011-07-01 12:09:31
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    > System musi zweryfikować, który samochód ma urządzenie a który nie i
    > czy na przykład wielki TIR nie jeździ z urządzeniem z busika.

    Nie rozpoznaje tego sam system ale ITD - dokładnie tak jak napisał Tomek.

    Pozdrawiam
    Rafał