  • Data: 2019-12-14 10:52:49
    Temat: Re: Rejetracja samochódow po 30 dniach - kara grzywny
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kris w
    <news:0fbbda83-6913-49c2-9f0b-7d1d55d4b0f9@googlegro
    ups.com>:

    > No ile?
    > Daj stosowne cytaty

    > Dzieciaku, kara grzywny jest za nie zarejestrowanie. A co trzeba mieć aby
    zarejestrować to cytowałem ale akurat wyciąłeś
    > Przypadkiem zapewne;)
    > z, ale niczego innego się po Tobie nie spodziewałem.

    > W pijackim widzie nie zauważyłeś że wstawiłem akurat tekst który będzie obowiązywał
    od stycznia 2020roku
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Że piątkowy jesteś to nie tajemnica ale aż 3 tygodnie w beret będziesz walił?

    Ponieważ po anonimach można sie spodziewać, że będą usiłować obrażać, bo
    uważają, że skoro zostali splonkowani, to chulaj dusza, to mam na takich
    specjalny wpis w KF...

    > Ale żeby to co wypisujesz w niepamięć nie poszło to ponownie zapytam cytująć Ciebie
    zresztą:
    > "Podstawa prawna"- podaj na Twoje bzdury

    Najpierw dla potomnych pokażę co to się zmieniło w art. 71 ust. 7 którym się
    kmiocie posłużyłeś (podkreślone):

    do 31.12.2019
    7. Właściciel pojazdu sprowadzonego z terytorium państwa członkowskiego
    Unii Europejskiej jest obowiązany zarejestrować pojazd na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 30 dni od dnia jego sprowadzenia.

    od 01.01.2020
    7. Właściciel pojazdu_, niebędącego nowym pojazdem,_ sprowadzonego
    z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej jest obowiązany
    zarejestrować pojazd na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 30
    dni od dnia jego sprowadzenia.>

    Wręcz przepis złagodzono...

    A jeżeli chodzi o karny artykuł, to podpowiedź dostałeś (podkreślone ^|).
    Aczkolwiek cały czas wierzę, że sam odszukasz, bez dodatkowej pomocy, chyba,
    żeś nie do końca sprawny umysłowo, to dostaniesz dokładny namiar

    --
    'Tom N'