  • Data: 2019-12-14 11:33:17
    Temat: Re: Rejetracja samochódow po 30 dniach - kara grzywny
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 14 grudnia 2019 10:52:50 UTC+1 użytkownik TomN napisał:
    >Ponieważ po anonimach można sie spodziewać, że będą usiłować obrażać,

    Ty o obrażaniu piszesz?
    Mam zacytować kilka Twoich wpisów jak się o innych uczestnikach dyskusji wyrażasz?

    >bo
    >uważają, że skoro zostali splonkowani, to chulaj dusza, to mam na takich
    >specjalny wpis w KF...

    Miałem podejrzenie graniczące z pewnością ze Twój Kf nie działa
    Aczkolwiek mógłbyś mnie do niego wpisać na stałe bo niespecjalnie mnie rajcuje
    dyskusja z Tobą.
    Ale obiecuję Tobie że na prostowanie bzdur które wypisujesz czas znajdę.

> [...]
    > kmiocie posłużyłeś (podkreślone):
    >
    > do 31.12.2019
    > 7. Właściciel pojazdu sprowadzonego z terytorium państwa członkowskiego
    > Unii Europejskiej jest obowiązany zarejestrować pojazd na terytorium
    > Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 30 dni od dnia jego sprowadzenia.
    >
    > od 01.01.2020
    > 7. Właściciel pojazdu_, niebędącego nowym pojazdem,_ sprowadzonego
    > z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej jest obowiązany
    > zarejestrować pojazd na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 30

    Zacytowałeś to co ja wcześniej zacytowałem
    Wczoraj wiec bzdury pisałeś
    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.samochody/Un
    u9hsC_sDc/bKygit0aAAAJ
    "Tak jakby to powyższe to obowiązuje od dawien dawna, natomiast od 01.01.2020 ma
    obowiązywać inny artykuł, który to, jestem pewien, że sobie znajdziesz, tak jak
    powyższe odszukałeś."