  • Data: 2019-12-14 09:27:39
    Temat: Re: Rejetracja samochódow po 30 dniach - kara grzywny
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 14 grudnia 2019 08:00:03 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Jak znam zycie to urzad wniosek niepełny uzna za niekompletny a zatem nie
    > złozony.
    > Ale pozyjemy, zobaczymy.

    Jak coś zle rozumiem to mnie naprostuijcie bo wg mnie póki co jest:
    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19
    970980602/U/D19970602Lj.pdf
    Art. 71
    "Właściciel pojazdu, niebędącego nowym pojazdem, sprowadzonego
    z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej jest obowiązany
    zarejestrować pojazd na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 30 dni od
    dnia jego sprowadzenia"
    "Nowe brzmienie
    ust. 7 w art. 71
    wejdzie w życie z