  • 71. Data: 2010-02-06 11:54:02
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    to pisze:

    > Ja tu nie widzę idioty w dostawczaku tylko paru w osobówkach którzy
    > blokują prawy pas próbując się wbić jak sieroty na lewy zamiast pojechać
    > kawałek dalej i zmienić go płynnie.

    Inna sprawa, że organizacja ruchu na tym skrzyżowaniu woła o pomstę do
    nieba. Żeby skręcić w prawo w Poleczki trzeba najpierw zjechać na lewy
    pas, żeby za wiaduktem znowu w prawo skręcić.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 72. Data: 2010-02-06 12:34:11
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 Feb 2010 00:48:24 +0100, "limken" <l...@x...xx> wrote:

    >Wiesz co... raz tylko mi się zachciało mieć takie urządzenie
    >kiedy to pewnego dnia oglądałem wspaniały program na TVN turbo, gdzie mądry
    >inaczej dziennikarz komentował w swój iście ynteligentny sposób
    >przekraczenie prędkości... a następnego dnia miałem okazję zostać
    >wyprzedzonym na autostradzie przez octavię TVN turbo z prędkościa o około
    >40-50km/h większą od mojej
    >a moja wynosiła dokładnie 131 km/h (tempomat, GPS)

    Ja się kiedyś wdałem w "rozmowę" na CB z kierowcą auta oklejonego
    barwami TVN (jakiś amerykański SUV). Zasobu przekleństw, jakich uzywał
    kierowca tego pojazdu, pozazdrościłby chyba niejeden menel. Obiecałem
    sobie, że "nigdy więcej".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 73. Data: 2010-02-06 12:44:07
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    to pisze:

    > Można pojechać prosto, potem wiaduktem w Pileckiego i tam zwrócić. Z
    > Pileckiego w Poleczki zwykle nie ma korka (a przynajmniej nie było jak
    > tam kiedyś czasem jeździłem).

    No i własnie o tym mówię... Nie mieszkamy w UK, żeby do skrętu w prawo
    trzeba nawracać w lewo :)

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 74. Data: 2010-02-06 13:18:32
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "limken" <l...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > tak - wtedy miałem ochotę to nagrać... i opublikować na youtubie z
    > podłożonym ich idiotycznym komentarzem...

    Dokładnie. Zawsze jak widzę przeginającą Octavię tvn turbo to żałuję, że nie
    mam jak nagrać i zmontować z komentarzem moralizatora z Uwaga Pirat.

  • 75. Data: 2010-02-06 13:19:27
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Też to stwierdziłem, tak przy okazji ostatniej dyskusji na temat
    > kamer.

    Panowie jak ktoś ma zamiar to nagrywać archiwizować itp to macie rację
    Ja mam kilka kart 2 GB i w kamerze kręci się ciągle ta sama. Nie cofam, nie
    ogłądam co nagrałem. Jakby była jakaś sytuacja wyciągam tą z nagraniem i
    wkładam nastepna żeby mieć dowód. Nie zgrywam, nie archiwizuję nie mam
    zamiaru a traktuję to jako jak ktoś to określił "czarną skrzynkę" samochodu
    Wielkość nagrania nie ma znaczenia ważne żeby ta chwila którą nie daj Boże
    będę musiał wykorzystać była nagrana.
    pzdr
    GL

  • 76. Data: 2010-02-06 13:58:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Feb 2010 01:19:06 +0100, BartekK wrote:

    >Ok, ja tam cię popieram. I też rejestrator do auta majstruję, ale
    >niestety - to co pokazałeś to jakością coś nie grzeszy. Ani rozmiarem -
    >40MB na ~1minutę materiału, to daje 2,4GB danych na godzinę!

    Karta 4GB pozwala na 1.5h materialu, a po co wiecej ?
    Sa i karty 32GB.

    >A jakość taka że tablica rejestracyjna to 3 pixele.

    Do zademonstrowania ze to tobie zajechano droge, a nie ty zjechales
    wystarczy.
    Do doniesienia na policje ze ktos wyprzedzal na ciaglej nie,
    ale to moze i lepiej :-)

    J.

  • 77. Data: 2010-02-06 15:27:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 6 Feb 2010 13:18:32 +0100, Przemek V napisał(a):

    > Dokładnie. Zawsze jak widzę przeginającą Octavię tvn turbo to żałuję, że nie
    > mam jak nagrać i zmontować z komentarzem moralizatora z Uwaga Pirat.

    Pozyczyć Ci zestawik?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 78. Data: 2010-02-06 15:28:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 06 Feb 2010 09:37:52 +0100, jerzu napisał(a):

    > A jak nagranie będzie świadczyło na Twoją niekorzyść? To co? To kamerę
    > schowasz głęboko w dupę żeby nikt jej niezauważył, a policjantowi
    > będziesz ściemy walił?

    To nie potrzebuję kamery. Jak robię coś złego to sie do tego przyznaję.

  • 79. Data: 2010-02-06 15:31:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 Feb 2010 15:28:30 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >To nie potrzebuję kamery. Jak robię coś złego to sie do tego przyznaję.

    Na razie tak. A jak kiedys bedziesz jechal 100 po zasniezonej drodze,
    i po poslizgu trafisz w przechodnia, to tez chetnie sie przyznasz i
    poprosisz o samoukaranie w wysokosci 1 roku bez zawiasow ? :-)

    J.

  • 80. Data: 2010-02-06 15:40:44
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    wiadomości news:ieylh59l2xai$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Pozyczyć Ci zestawik?

    Dzięki ale poczekam na telefon z kamerą. Powinien ładnie wejść do łapki od
    nawigacji.