    From: "glang" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rejestrator trasy - test
    Date: Sat, 6 Feb 2010 13:19:27 +0100

    > Też to stwierdziłem, tak przy okazji ostatniej dyskusji na temat
    > kamer.

    Panowie jak ktoś ma zamiar to nagrywać archiwizować itp to macie rację
    Ja mam kilka kart 2 GB i w kamerze kręci się ciągle ta sama. Nie cofam, nie
    ogłądam co nagrałem. Jakby była jakaś sytuacja wyciągam tą z nagraniem i
    wkładam nastepna żeby mieć dowód. Nie zgrywam, nie archiwizuję nie mam
    zamiaru a traktuję to jako jak ktoś to określił "czarną skrzynkę" samochodu
    Wielkość nagrania nie ma znaczenia ważne żeby ta chwila którą nie daj Boże
    będę musiał wykorzystać była nagrana.
    pzdr
    GL