  • 21. Data: 2010-02-05 14:49:26
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    J.F. pisze:
    > A myslisz ze jak pojdziesz np z karta pamieci to odczytaja ?

    Ja nagrywam na płytę, uzbiera się cała płytka to zabieram dokumentację i
    do dzieła. Bo niestety mailem wysłać się nie da, znaczy się da ale nikt
    się tym nie zajmie.

    --
    krzysiek82

  • 22. Data: 2010-02-05 14:55:49
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    On 5 Lut, 13:57, krzysiek82 <k...@p...pl> wrote:
    > ja bym powiedział tak, sami nie wyprzedzamy na ciągłej pod górkę i na
    > przejściu i tego samego wymagamy od innych. To się nazywa społeczeństwo
    > obywatelskie.

    To sie nazywa koniec swiata. A moze chcialbys miec kamere w domu zebym
    mogl zobaczyc czy zony ani dziecka nie bijesz, a moze ci podsluch na
    telefon zalozyc nigdy nie wiadomo co tam knujesz?

    Jestem zdecydowanie na nie tępocie umyslowej...

  • 23. Data: 2010-02-05 14:59:07
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 05-02-2010 13:51, krzysiek82 pisze:
    > Nagrywanie wykroczeń drogowych w celu ich późniejszego przedstawienia
    > organom ścigania.

    Nie tylko. Udowodnienie własnej niewinności w przypadku kolizji/wypadku.
    Zwłaszcza sytuacji w stylu niezachowanie bezpiecznej odległości przed
    pojazdem z przodu, wymuszenie pierwszeństwa czy wjechanie na
    skrzyżowanie na pomarańczowym/czerwonym, które zapaliło się w momencie,
    gdzie bez zostawienia gumy na asfalcie zatrzymanie się przed
    sygnalizatorem nie byłoby możliwe.

    --
    .B:artek.

  • 24. Data: 2010-02-05 14:59:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Feb 2010 12:55:18 -0000, kamil wrote:

    >Zagadka na weekend. Co zrobi sad widzac taki dowod:
    >a) posadzi kierowce na 10 lat
    >b) kaze zebrac probki DNA z kierownicy, zeby ustalic czy napewno on
    >prowadzil
    >c) parsknie smiechem i dolozy grzywne za marnowanie czasu?

    Zrobi to samo co w przypadku zapisu rejestratora GPS ?

    Sam im przeciez tego filmu nie dasz, policja cie zatrzyma, kamere
    zauwazy, skonfiskuje tzn zatrzyma dowod, biegly obejrzy ostatnie
    nagranie gdzie bedzie widac ile kierowca nawyczynial od rozpoczecia
    jazdy do zatrzymania i wylegitymownia.
    Albo bedziesz nieprzytomny w rozbitym samochodzie, biegly zauwazy
    kamere, odczyta, i napisze ze winnym wypadku nie jestes, ale po drodze
    to sto punktow zarobiles :-)

    A przy okazji moze sprawdza poprzednie zapisy, wezwa do ujawnienia
    kierujacego i tlumacz sie potem ze samochod wtedy nigdzie nie jezdzil,
    to najwyrazniej sprzedawca kamery sie bawil przed sprzedarza, nagral
    czyjes wykroczenia i mial zle ustawiony czas systemowy, takie samo
    auto jak twoje i widac lubi twoje miasto, bo codziennie 500km z
    drugiego konca polski dojezdza.

    Oczywiscie wszytko mozliwe i sad cie cierpliwie wyslucha albo i nie,
    po czym zadecyduje tak jak mu sie wydaje - co czasem jest dobrze a
    czasem zle ..

    J.

  • 25. Data: 2010-02-05 15:00:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Feb 2010 14:28:42 +0100, J_K_K wrote:

    >"Nie-banie się", a brak mózgu/wyobraźni to dwie różne sprawy.

    A krzysiek82 chce donosic na wszystkich ? :-)

    J.

  • 26. Data: 2010-02-05 15:16:35
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Jimiasty pisze:
    > Jestem zdecydowanie na nie tępocie umyslowej...

    ja także, dlatego kamerka zagościła w aucie na stałe i bardzo się przydaje.

    --
    krzysiek82

  • 27. Data: 2010-02-05 15:24:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Feb 2010 14:49:26 +0100, krzysiek82 wrote:
    >Ja nagrywam na płytę, uzbiera się cała płytka to zabieram dokumentację i
    >do dzieła.

    A ponoc "my tylko maszyne do pisania mamy" :-)

    No dobra, maja i komputery. Ale odpowiednio skonfigurowanych playerow
    to niekoniecznie :-)

    J.

  • 28. Data: 2010-02-05 15:28:32
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Jimiasty pisze:
    > To sie nazywa koniec swiata. A moze chcialbys miec kamere w domu zebym
    > mogl zobaczyc czy zony ani dziecka nie bijesz, a moze ci podsluch na
    > telefon zalozyc nigdy nie wiadomo co tam knujesz?

    Jeśli porównujesz dom do tego co się dzieje na drodze to przykro mi to
    pisać ale nie powinieneś brać udziału w dyskusji bo po prostu nie
    rozumiesz istoty problemu.
    Równie dobrze mógłbyś powiedzieć, nie zamykajmy morderców, przecież i
    tak będą następni więc co za różnica 100 w jedną 100 w drugą.

    --
    krzysiek82

  • 29. Data: 2010-02-05 15:29:48
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    J.F. pisze:
    > No dobra, maja i komputery. Ale odpowiednio skonfigurowanych playerow
    > to niekoniecznie :-)
    >
    > J.

    dają radę chłopaki, już na Ty z nimi jestem:)

    --
    krzysiek82

  • 30. Data: 2010-02-05 15:33:57
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    On 5 Lut, 15:28, krzysiek82 <k...@p...pl> wrote:

> [...]
    > Równie dobrze mógłbyś powiedzieć, nie zamykajmy morderców, przecież i
    > tak będą następni więc co za różnica 100 w jedną 100 w drugą.

    Kojarzysz sprawe chocby "polskiego fritzla"... Ile takich przypadkow
    pozostaje jest niewykrytych? A ile jest takich przypadkow ze facet
    zneca sie fizycznie i psychicznie nad rodzina? Moze jednak kamera i
    podsluch w kazdym domu?