  • Data: 2012-08-12 21:17:15
    Temat: Re: Rejestrator samochodowy
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-12 17:50, tryton wrote:
    > ekranu się nie używa ale po wpięciu kamery i włączeniu trzeba spojrzeć czy
    > wszystko jest OK i odgiąć ruchomy ekran, po 3 miesiącach masz wszystko
    > wyrobione

    Nieprawda, większość urządzeń ma do zestawu proste diodki kontrolne, do
    tego świecące na różne kolory. Mrygający niebieski - czuwanie,
    pomarańczowy - włączenie, mrugający czerwony - nagrywanie. Nic nie musisz
    odchylać i sprawdzać, jeszcze tego by brakowało do rytuałów przy wejściu
    do auta.

    > tak mam fobię dotyczącą chińskich części ruchomych, zajmuje się m.innymi
    > naprawą RTV, BTW nie toleruję rozsuwanych telefonów

    Cóż, kiedyś przy naprawie swojego komputera via NBD zapytałem serwisanta
    czy często zdarzają się takie popsute, na co ten stwierdził rozbrajająco,
    że z jego perspektywy to codziennie ;)
    Ile szacujesz że taki rejestratorek pociągnie? dwa lata? pięć lat? W tym
    czasie pojawią się nowe tanie do kupna dające wiele lepsze iso i
    rozdzielczość.
    Zresztą jak Ci już mówiłem - nie masz najmniejszej potrzeby oglądania
    ekraniku tego urządzenia. Im mniej choinek w aucie tym lepiej.

    > ta kamerka jest mikro i nie muszę jej nosić, wrzucam do schowka razem z
    > zasilaczem

    świetna ochrona :) jeśli wrzucasz zasilacz, znaczy, że podłączasz go przez
    wszystko ciągnąć kabelek do rejestratora, ultra super rozwiązanie.

    > nie mam CB, z nawigacją jadę tylko jeśli potrzeba, radio mam takie za 20zł
    > na stałe

    Ja mam kilka nawigacji, piękną ultra fajną w telefonie, na upartego
    również w tablecie i prymitywną, ale wbudowaną w auto. O zgrozo ta
    ostatnia wygrywa z wszystkim, dlatego że jest zawsze, nie trzeba
    czegokolwiek podpinać, nie trzeba zbytnio czekać na fiksy i takie tam. Po
    prostu więc spełnia bez fajerwerków swoje zadanie.
    Od rejestratora oczekuję prawie tego samego - tzn. żeby po pierwsze
    działało bezobsługowo, nie kusiło złodzieja i nie zmuszało do rytuałów
    przy wejściu do auta.

    > fajnie by było gdyby na stałe fabrycznie, przy obecnych cenach tych
    > urządzeń dziwię się że tak nie jest

    Fabrycznie to jeszcze bardzo długo ich nie będzie a jak będą to każą sobie
    słono za to producenci płacić, tak to już od wieków bywa, że nawet bardzo
    tanie systemy osobno - jak są zintegrowane dostają nawet dwa zera do tyłu.

    Natomiast instalacja na stałe (=/= fabrycznie) jest po prostu wygodna.
    Wsiadasz do auta i jedziesz nie myśląc o tym urządzeniu.

    > Przeglądnąłem allegro i zauważyłem że pojawiło się coś podobnego a
    > tańszego: GOCLEVER FULLHD DVR za 274zł, funkcyjnie widzę że to to samo co
    > DVR-668, ma HDMI, tylko wbudowana bateria a nie wymienna. Jakość obrazu po
    > filmach na YT gorsza od DVR668 ale ponad 100zł w kieszeni

    To jest takie samo chińskie badziewie jak 90% tego co na alle w cenie do
    400zł, tylko w deko lepszej obudowie. Obudowa o tyle fajna, że można
    odkręcić sobie obiektyw i tym samym np. całośćprzylepić za lusterkiem do
    szyby. Natomiast już jakiś mistrz designu nie pomyślał, że te diody
    doświetlające w nocy to już zostają na obudowie.

    Po co Ci w tym ustrojstwie HDMI? Będziesz wyciągał i robił pokaz w domu na
    TV? nowoczesne i tak mają najczęściej jakiś slot na karty bądź i tak
    możesz podłączyć laptopa. To tak samo dla mnie by było najmniej istotna
    sprawa.

    Tani, w takiej obudowie jak Twój to np:
    http://allegro.pl/rejestrator-drogi-hdmi-full-hd-108
    0p-prestigio-i2532800248.html

    Czujnik ma ten sam co ten Twój, tylko mniej bajerancką obudowę. Wolałbym
    jednak ten co Ty podałeś jak już. natomiast ciekawie prezentuje się ten:

    http://allegro.pl/rejestrator-kamera-samochodowa-f10
    00-hd1080p-i2489333396.html

    Ma chyba najlepszy uchwyt, jest mały i w zwartej obudowie, nie widziałem
    go w działaniu, ale może nie ma jakiejś dyskwalifikującej wady jak np.
    ciągłe świecenie LCD po oczach. Chętnie bym kupił jeśli okazałby się
    rozsądny w używaniu, niestety nie wiem czy tak jest, a mały drobiazg
    potrafi wszystko popsuć.

    Natomiast opcja ultra econo to:

    http://allegro.pl/kamera-auto-rejestrator-trasy-sd-4
    -diody-2-5-lcd-i2522434014.html

    Badziewstwo, ale działa całkiem w porządku i pewnie lepiej mieć dwa takie,
    niż jeden śliczny jak wyżej. Jedyna wada tego urządzenia to brak
    bezpiecznika dla portu USB, więc lepiej go nie podłączać pod komputer, bo
    ma spore szanse wykitować.
    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_