  • Data: 2016-09-11 00:22:08
    Temat: Re: Rejestracja kart Virgin
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Możesz je zarejestrować samodzielnie, mając zarejestrowany choć jeden.
    > ---
    > W jaki sposób ?

    Via WWW lub aplikację. Klikasz ,,rejestruj'', dostajesz SMS i wstawiasz
    otrzymane cyferki...
    ---
    No widzę to teraz bo klub akurat mi działa. Ale to niestety nie wystarczy.
    Musiałbym mieć dostęp do tych kart a nie mam.

    > U mnie rejestracja trwała nie 2 dni, lecz nieco ;) dłużej.
    > ---
    > Tak to właśnie potrafi zejść

    Normalnie trwa to kilka minut -- wraz z dotarciem do ,,punktu'' [G?] owej
    dziewicy.
    ---
    ...u grupowych cieciów. Normalnie jednak użytkownik musi się dowiedzieć,
    znaleźć czas i tak schodzi dzień, dwa.

    > - Zarejestrowałem numer 'Mój Eneuel' via apka.
    > BTW -- ja (; potrafię ;) zalogować się telefonem do Klubu bez apki. :)
    > ---
    > Ja nie loguję się telefonem tylko kompem podłączonym przez telefon.
    > Niemożność zalogowania jest powtarzalna. Według mnie rozpoznawane jest,
    > że połączenie nawiązano z telefonu i na podstawie tego wykonywane

    Niby tak, ale ja jestem na tyle szybki, że loguję się. :)
    ---
    Czy chodzi Ci o to, że klikasz na przycisk "Zaloguj" nim się wykona
    przekierowanie ?

    > Virgin ma u mnie krechę!
    > O 3 dni przeterminowałem konto (taryfa 2012 -- stąd przeterminowanie) i
    > Virgin
    > zabrał środki -- ponad 14 plnów a moje sugestie ;) cofnięcia czasu
    > odrzucił,
    > czym zachęcił mnie do zabrania numeru z Virgin...
    > ---
    > Tak, mnie też jakieś środki przeterminowały się bo nie doładowałem na czas
    > z powodu trudności w dostępie do ichniej witryny,

    I też nie zwrócili?
    ---
    Daj spokój, byłem na urlopie na morzem gdzie Virgin nie sięgał, może i do
    tego dołożyło się przekierowywanie na apkę, ale wystarczy, że jeden z drugim
    nie skorzysta to się będą musieli poprawić.

    > - parę razy w ciągu paru lat Virgin weryfikował (m@ilem
    > i telefonicznie) te dane przy okazji rozpatrywania
    > różnych moich zleceń i reklamacji...
    > ---
    > Ale co to ma do rzeczy ? Rejestracja to rejestracja. Mówię, że idiotyzm.

    Piszę tutaj o czymś innym -- o rejestracji w Klubie, nie o rejestracji
    ustawowej.
    Do przenosin jest potrzebna rejestracja w Klubie. Przed laty nie było
    rejestracji
    ustawowej w ogóle.
    ---
    No to wtedy nie była potrzebna, ale teraz ... wydaje mi się, że właśnie
    ustawowa. W sumie nad tym pracuję to powinienem wiedzieć.