    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Date: Sat, 31 Mar 2018 17:35:28 +0200
    <p969ne$g4n$1@node1.news.atman.pl> <p96ckk$j1h$1@node1.news.atman.pl>
    <p98aom$ei4$1@node2.news.atman.pl>
    <5ab8dc70$0$31359$65785112@news.neostrada.pl>
    <p9bdua$fb1$1@node1.news.atman.pl>
    <yx6aco0135v4$.1w15am67feuve.dlg@40tude.net>
    <p9edd9$bbb$1@node1.news.atman.pl>
    <v89rouh7y6ub$.6fmx4j76eget$.dlg@40tude.net>
    <p9grhj$lvl$1@node1.news.atman.pl>
    <5abcd061$0$31360$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2018-03-29 o 13:39, J.F. pisze:

    > Dlatego wydaje mi sie, ze taka tablica "prosze zajmowac w korku oba
    > pasy" bedzie wystarczajaca :-)

    Oj nie! Jeszcze mamuśka za rączkę powinna prowadzić kierowców. :-)

    > ten nowy (proponowany?) D-56, czy D-52 "strefa ruchu" ?

    Numerki mi się pop... Oczywiście D-56

    > (P.S. teoria, czy praktyka ?
    > https://wiadomosci.wp.pl/obowiazuje-nowy-znak-drogow
    y-d-52-posypia-sie-kary-6039141534675585a

    > )

    Ale ten znak już jest historyczny. Widzę go na ulicach od dawien dawna.
    Dziennikarze znów coś "odkryli" :-D No chyba, że ten artykuł jest sprzed
    lat.

    > Ale czy z powodu znaku, czy mniejszego (lub wiekszego natezenia ruchu) ?

    Gdyby ruch był mniejszy, to na suwak nie trzeba byłoby jechać przecież
    :-) Wczoraj znów jechałem do pracy tą drogą i znów rewelka. Tempo
    powolne ale ruch stał się płynny.

    > Polacy potrafia jezdzic na suwak, tylko wczesniej musza widziec, ze ten
    > obok tyle samo stoi w korku :-)

    Coś mi się zdaje, że nadchodzą czasy kiedy będzie trzeba w kiblu
    wywieszać nakaz podtarcia się by w biurze potem nie capiło od jegomościa :-)

    > Ale gdzie ten znak ustawili ?
    > Bo o ile dobrze zrozumialem, to narzekales, ze w okolicy zjazdu z
    > autostrady tworzy sie korek i na lewym pasie ruchu.

    Ogólnie rozmawiamy o tym sposobie jazdy. A ustawili konkretnie zaraz za
    zjazdem z obwodnicy w kierunku Gdańska Oliwy. Tam łączy się zjazd z
    obwodnicy z drogą obleganą przez tubylców.

    > Mowisz, ze znak ustawili gdzies przed zjazdem, i nagle ci z prawego
    > chetniej wpuszczaja tych z lewego czy srodkowego pasa ?

    Zdecydowanie.

    > O, austryjacy sie znaku dorobili
    > https://de.wikipedia.org/wiki/Reißverschlussverfahre
    >
    > Duzo slow jak na prosty suwak, musisz przyznac.
    > Bez dobrego tlumacza lepiej nie czytac :-)

    Przypuszczam, że bez dobrego pilota-prawnika też nie warto jeździć :-D
    Ten znak, to u nich taka sama nowość jak i u nas będzie? :-0

    > Daj znac za 2-3 tygodnie, jak sie przyzwyczaja i wroci normalny ruch po
    > swietach :)

    Nie kracz! ;-)

    --
    Pozdrawiam,