    From: boxfish <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Refleksje
    Date: Sun, 10 Jun 2012 20:53:20 +0200

    W dniu 2012-06-10 14:58, stephanos pisze:

    > Jednak, gdyby tak, id?c za trendem, upatrzy?by sobie cz?owiek [konkretnie:
    > ja] jaki? odbiornik LED [np.] i ten?e dawa?by satysfakcj? g??wnie przy
    > odbiorze z Cyfra+, to wtedy z pewno?ci? poczciwego 'Panasa' na bok i...
    > Gdy jednak czytam co do LCD entuzjamy o "?yletecie - obrazie" z BluRay,
    > natomiast jako? tak 'niemrawo' o obrazie z kana??w TV, to m?j entuzjazm
    > niknie. Bowiem: jaka "?aska", ?e z BluRay obraz mamy czy z DVD? Z kana??w TV
    > ma by? obraz stosowny!

    Czyli Tv ma być dopasowany do niemrawej, zacofanej jakościowo tv ?
    (oczywiście nie każda taka jest) to by znaczyło że cały rozwój techniki
    nie ma sensu - skoro obraz kiepskiej jakości, niskiej rozdzielczości i
    poddany zabójczej kompresji ma być celem.

    Każdy (prawie) tv gdy dostarczysz mu dobrej jakości sygnał zaświeci w
    sposób zadowalający, problem polega na tym że takiej jakości sygnału im
    często nie jesteśmy w stanie dostarczyć ... ale to już nie wina tv.

    Mnie osobiście czasem bawią rozważania na temat wyboru tv który musi
    mieć full hd, 3D i co najważniejsze radzić sobie świetnie z kablówką SD.

    Gdzie to SD jest priorytetem, imo bez sensu.

    > M?j znajmy powiedzia? mnie ostatnio, ?e poza odpowiednim odbiornikiem TV
    > [np. LCD/LED], niebagateln? rol? odgrywa te? odbiornik satelitarny oraz
    > osprz?t pomi?dzy tymi. Kto wie, mo?e w tym jest sedno?

    Oczywiście, co z tego że masz Astona Martina skoro mieszkasz na zadupiu,
    drogi dziurawe, nierówne i szybciej niż 50 km/h nie pojedziesz.

    Napiszesz do AM że fura kiepska ?