  • Data: 2012-06-14 20:49:36
    Temat: Re: Refleksje
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4fd8b843$0$1309$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na jakim podświetleniu?
    > Mój LCD może brać od 35 do 130 W, zależy od mocy podświetlenia.

    Na świetlówkach.
    Ale to nie ma znaczenia, bo nie będę przecież oglądał watomierza tylko
    obraz, a dla mnie najlepiej jednak odbiera moja plazma Panasłonika PV8. :-)
    Chociaż ostatnio LG też mocno poszło do przodu w plzamach i ich nowe model
    po kalibracji dorównują obrazem Panasonicowi, Samsung trochę został w tyle.
    Jakby mi w sklepie dali do testów na tydzień jakiś LCD to bym sobie porównał
    w warunkach domowych. :-)
    Kumpel kupił Oriona FHD w biedronce za 999zł 32", ale zwrócił po tygodniu.
    :-)
    Dobrze, że w Biedronce można oddać towar do 14 dni. Teraz chyba był Philips
    32" FHD, ale czytałem, że nic specjalnego. :-)