    Date: Mon, 25 Aug 2014 21:38:52 +0200
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Red Bull Mobile LTE

    W dniu 2014-08-24 22:38, Jakub Danecki pisze:

    > Chyba tylko używane. Nowe masz tutaj:
    > http://jdtech.pl/2014/03/modemy-usb-do-lte-lista-zgo
    dnosci.html ale żaden
    > na rynku pierwotnym nie schodzi zbyt grubo poniżej 200 PLN.

    damn... mam net stacjonarny więc lte mi do tego nie potrzebne, do
    mobilnego się nie nadaje, bo mój smart nie ogarnia technologii a i
    zakres mocno średni. Pomyślałem, że szarpnę się na wszelki wypadek 50 zł
    doładowania + 100 zł modem i będzie jako rezerwa. Widać przeliczyłem się :(

    > Lion smaczna rzecz. Potem będą Laysy podobno.

    Uuuu! Lubię Laysy :D Masz jakieś szczegóły? Ile będą dawać i na ile? W
    sumie Lays to chyba z 4 zł kosztuje, trochę więcej niż 0,90 zł za liona :/

    > A telefon z DualSIM i LTE
    > - tudno jeszcze dostać i tanie nie będą.

    Chińczyki już obrodziły przecież. Nie pamiętam konkretnych modeli ale
    coś tam za 240 $ wyszło ostatnio.

    > http://jdtech.pl/2013/10/huawei-e3131s-2-tradycyjny-
    czy-hilink.html

    dobrze rozumiem? To tylko inny sposób zarządzania modemem i mniejsza
    ilość sterów wrzucona do systemu?