  • Data: 2014-08-19 22:28:10
    Temat: Re: Red Bull Mobile LTE
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Aug 2014 21:04:07 +0200, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

    >Cześć.
    >
    >Jakiś czas temu pytałem Was o Orange 6 za 6, teraz mam kilka pytań
    >dotyczących RBM.
    >
    >Wydaje się ciekawa oferta LTE bez ograniczeń czyli 200gb miesięcznie w
    >prędkości LTE w okresie ważności wychodzących, ale:
    >
    >1) wystarczy jak doładuję 50 zł i dam kod i będę miał te 100/150dni LTE?
    >2) czy kasa musi siedzieć na tym koncie aż "do końca" czy może po
    >doładowaniu włączają się 150/100 dni i można ją zużyć?
    Wygląda to tak że musisz co 30 dni aktywować kodem żeby mieć darmowe
    lte i za każdym razem musi być 30zł na koncie no i oczywiście ważność
    na połączenia wychodzące.
    http://www.play.pl/uslugi/darmowy-internet-na-30-dni
    /

    >3) mam stary starter RBM, nigdy go nie aktywowałem, jak sprawdzić czy
    >jest ważny i czy obowiązują go 150 dni za doładowanie 50 zł a nie 100
    >dni za 50 zł?
    Jedyne wyjście to go aktywować i zobaczyć czy w ogóle jest zasięg,
    jeśli tak to wtedy sprawdzasz kodem jaką masz taryfę *111*49*1#
    albo wpisujesz *163# i jeśli będzie możliwośc przejścia na inną taryfę
    to znaczy że masz redbull mobile I czyli starą taryfę gdzie ważność na
    wychodzące to 150 dni po doładowaniu 50zł.

    >4) czy jak doładuję i uruchomię ten LTE 30 grudnia 2014 r. to będę miał
    >neta do 1 stycznia 2015 czy +- 30 kwietnia 2015?
    Do końca stycznia bo tak jak pisałem wyżej musisz co 30 dni aktywować
    tą promocję.

    >5) jaki modem poleca się do tej usługi, żeby nie zmieniał sieci i nie
    >przełączał się na 3G?
    Na pewno jakiś z lte, w play teraz obniżono ceny Huawei E3272, można
    go kupić w salonie za 199zł bez żadnej umowy. Co prawda jest to wersja
    HiLink ale można ustawić mu tak żeby tylko korzystał z pasma LTE