-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagw226.neoplu
s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "Ręczny" a przegląd.
Date: Fri, 20 Dec 2024 12:54:38 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <1mnth6d2mui8v.1dl7qro8z4ynl$.dlg@40tude.net>
References: <vjrpb0$31di5$1@paganini.bofh.team> <vjs86s$5i6$2@news.chmurka.net>
<vjsqi4$24co6$1@news.icm.edu.pl> <vjsrc2$o51$1@news.chmurka.net>
<vjsrv5$24f1b$1@news.icm.edu.pl> <vjsu5h$o50$5@news.chmurka.net>
<1atuj367losqj.1orxmiwvi2ywl$.dlg@40tude.net>
<vjv2tq$s2m$4@news.chmurka.net>
<md9t2owg66v4$.1toux0e2vus1b.dlg@40tude.net>
<vjvdvi$28fg7$1@news.icm.edu.pl> <vjvegn$7q3$2@news.chmurka.net>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="aagw226.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.178.226";
logging-data="23741";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Cancel-Lock: sha1:Plgli36YHZMem3mdxdTUlO57YIE=
sha256:QhK8R8HV3+lQT681X1GffyaWzErhFxFbkw0XpdHVDyY=
sha1:2KrdYfiT9paAKXqBEfkj3jAvcSk=
sha256:xswob3KseyFoP28CxefgwrtMMl45Bgrl/Tsv6//KDAk=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2727240
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 18 Dec 2024 22:24:31 +0100, Shrek wrote:
> W dniu 18.12.2024 o 22:13, PixelÂŽí źíˇľí źíˇą pisze:
>
>>> Jest tam moĹźliwe zjawisko samozaciskania.
>>
>> Chyba samoregulacji :>
>
> Samoregulacji to co innego. Jak patrzyĹem na konstrukcjÄ swoich
> tarczobÄbnĂłw to powyĹźej jakiegoĹ (i to niezbyt duĹźego chyba nacisku)
> tarcie powoduje Ĺźe szczÄki sÄ siĹÄ tego tarcia automatycznie bardziej
> dociskane do bÄbna. To by wyjaĹniaĹo dlaczego najpierw nie hamuje prawie
> wcale a potem staje dÄba i w sumie do tego rÄczny sĹuĹźy - moĹźe w
> przypadku jakby to byĹ hamulec roboczy to by to inaczej rozwiÄ zali.
Tylko zjawisko dotyczy/Ĺo tez noĹźnego hamulca.
Ze zjawiskiem siÄ walczy dobierajÄ c odpowiedni kÄ t okĹadzin.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.12.24 12:58 J.F
- 20.12.24 13:04 Trybun
- 20.12.24 13:33 J.F
- 20.12.24 17:48 Akarm
- 20.12.24 18:02 J.F
- 20.12.24 18:54 nadir
- 21.12.24 11:47 io
- 21.12.24 13:09 Akarm
- 21.12.24 13:25 Akarm
- 21.12.24 16:04 Trybun
- 21.12.24 16:05 Trybun
- 21.12.24 16:06 Trybun
- 22.12.24 09:40 Akarm
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=