  • Data: 2013-02-09 13:04:13
    Temat: Re: Realne korzyści z 3.3v i niższych
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anerys napisał:

    > Wtedy to inna para kaloszy

    ...i tak właśnie powiedzieli sobie w Nokii. A potem zrobili.

    > - jeśli jest taka potrzeba, to nie widzę przeciwwskazań. Jeśli to jednak
    > jest robione tylko dlatego, ze taka moda,

    Nie jestem w stanie uwierzyć (bo małej wiary jestem), że ktoś w takich
    razach dobiera scalactwo na podstawie mody. Księgowi rządzą.

    > bez sensownej potrzeby, to mnoży się byty ponad potrzebę i bezsensownie
    > marnuje energię na pierdoły. No chyba, że robi to amator i chce mieć
    > satysfakcję, że i w taki sposób zbudował coś, co działa, że dał sobie
    > radę w niecodzienny sposób. BO MOŻE.

    Używanie przerośniętych procesorów to właśnie domena amatorów i produkcji
    krótkoseryjnych. Ale to nie dla satysfakcji jaki my to hi-tech uprawiamy,
    tylko właśnie dlatego, by nie marnować energii na pierdoły. Jak będzie
    trzeba sbudować miliony takich urządzń, to się być może zastąpi procesor
    za 8 zł takim za 7,96 zł.

    --
    Jarek