  • Data: 2013-02-09 14:42:14
    Temat: Re: Realne korzyści z 3.3v i niższych
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-09 14:23, Anerys pisze:

    > Użytkownik "Cezary Grądys" <c...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba tak.
    > Śjakiś czas temu, u mojej ciotki w samochodzie (jeden ze starszych
    > modeli Łady) padło ładowanie akumulatora.
    > Przyczyną okazała się awaria elektronicznego regulatora prądnicy (prądu
    > przemiennego rzecz jasna).
    > Mechanior na stacji niezbyt sympatycznie wyraził się o tej elektronice i
    > dał elektromechaniczny, który przetrwał lata.

    Pamiętam czasy regulatorów mechanicznych. Nie były lepsze od
    elektronicznych. Trudna regulacja napięcia, zapieczone styki, duże
    zakłócenia wprowadzane do radia. Ale nie dziwi mnie to, że mechanik nie
    był przekonany do regulatorów elektronicznych i preferował mechaniczne.
    Takie miał przyzwyczajenia a elektroniczne dopiero wchodziły.

    --
    pozdrawiam
    MD