  • Data: 2014-07-05 23:03:55
    Temat: Re: Reaktywacja Unitry?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 05 Jul 2014 16:25:57 +0200, Marek napisał(a):
    > http://natemat.pl/103495,unitra-powraca-reaktywacja-
    kultowej-marki-z-czasow-prl-coraz-wiecej-firm-gra-na
    -konsumenckiej-nostalgii

    > Wg pow. tekstu w Polsce ma być produkowany m.in. sprzęt audio. Teraz

    sukcesu nie wroze. Pokolenie, ktore jeszcze Unitre pamieta, duzo tego
    sprzetu nie kupi.

    > są modne (albo to jakaś sprytna akcja marketingowa) słuchawki Unitry
    > SN50. Zainteresowała mnie owa produkcja w Polsce rodzimej marki
    > sprzętu konsumenckiego. Czy w ogóle jest jeszcze jakaś rodzima firma
    > produkująca w Polsce sprzęt "ogólnokonsumencki"?

    a) Wilk Elektronik, ktory robi pamieci rozne pod marka Goodram, ADB od
    tunerow TV cyfrowej,

    b) pare firm, ktore promuja wlasne marki, choc obco brzmiace, ale
    wszystko importuja.

    > Oczywiście nie mam
    > na myśli specjalistycznych urządzeń, których akurat pod tym względem
    > nie brakuje.

    oscyloskopy ktos robi ?

    J.