  • Data: 2014-07-06 05:56:05
    Temat: Re: Reaktywacja Unitry?
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Jul 2014 23:03:55 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    kultowej-marki-z-czasow-prl-coraz-wiecej-firm-gra-na
    -konsumenckiej-nostalgii

    >sukcesu nie wroze. Pokolenie, ktore jeszcze Unitre pamieta, duzo tego
    >sprzetu nie kupi.

    >a) Wilk Elektronik, ktory robi pamieci rozne pod marka Goodram, ADB od
    >tunerow TV cyfrowej,
    >
    >b) pare firm, ktore promuja wlasne marki, choc obco brzmiace, ale
    >wszystko importuja.

    >oscyloskopy ktos robi ?
    >
    >J.

    Na Marsie jezedza polskie detektoty podczerwieni. A polski "gallium
    nitride" (jak to bedzie, choroba, po polsku?...) podbija swiat

    http://en.polska.pl/Polish,technology,on,Mars,Events
    ,7072x3279.html

    http://spectrum.ieee.org/semiconductors/materials/th
    e-worlds-best-gallium-nitride

    No, ale to nei elektronika konsumencka...

    A.L.