  • Data: 2011-03-15 12:05:44
    Temat: Re: Reaktory BWR
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 15, 11:55 am, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:

    > Toż o to właśnie mi chodzi. Japończycy od lat słynęli z perfekcji w
    > zapewnianiu ciągłości dostaw surowców i materiałów do wszelakiej
    > produkcji. Wiele fabryk uznaje zapas części i materiałów do produkcji
    > wystarczający na 4 godziny pracy za 2-4 krotnie zawyżony (który są
    > zmuszeni utrzymywać np. ze względu na duże korki w okolicy). Tyle że
    > jeśli te same procedury zastosowano wobec rezerwy paliw (bo założono, że
    > np. kilka km obok jest skład paliw) to wobec takiego kataklizmu mogło
    > okazać się niewystarczające... :-/

    Napewno conajmniej dziwne jest to ze nie bylo zapasu paliwa ani wody
    do reaktorow. Mnie jednak inne pytanie zastanawia: czy cala awaria nie
    jest wywolana wylacznie zastosowaniem sie do procedur bezpieczenstwa?
    I gdyby sie do nich nie zastosowano, czy zaistanialoby w ogole jakies
    niebezpieczenstwo?
    Konrad