    From: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Reaktory BWR
    Date: Mon, 14 Mar 2011 17:49:23 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 18:34:02 +0100, J.F. napisał(a):

    > jesli nie, to moze jednak polozyc ster na burte, a potem sie zastanawiac
    > czy go nie prostowac :-)
    >
    > Ale wylaczenie polega przeciez na odcieciu paliwa, wiec skad te
    > zalepione cylindry ? Wtryskiwac moze zalepic, ale czy w rozgrzanym
    > silniku w czasie tych kilkudziesieciu sekund rozruchu tez ?

    nie wiem, być może z nieudanej próby rozruchu, ale nie chcę gdybać
    publicznie, jak dorwę któregoś ze znajomych co mają z tym styczność i nie
    zapomnę to podpytam. Wiem, że normalnie na paliwie ciężkim się silnika
    nie odstawia i tym bardziej nie odpala, oraz że ma ograniczoną zdolność
    do zmiany obrotów na paliwie ciężkim. Czyli jak takie bydle idzie przez
    morze, to ma ograniczone zdolności manewrowe, więc płynąc jachtem mimo że
    mam pierwszeństwo muszę spier.... mu z drogi. Do tego tylko ta wiedza
    jest mi potrzebna... ;-)

    --
    pzdr
    meping