  • Data: 2016-08-24 15:28:26
    Temat: Re: Re. Pytanie do serwisantów.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr Gałka napisał:

    > Na etapie AT już chyba nie było komputerów bez HDD.

    Były, znałem kilka takich przypadków. Nie licząc komputerów w sieci, bo
    takich widywałem dziesiątki albo setki.

    > Potrzeba robienia ramdysku wydaje mi się w takiej sytuacji już znikoma.

    Ja odczuwałem różnicę. Wetknięcie tam command.com i paru innych rzeczy
    sprawiało, że system stawał się bardziej responsywny. A brak responsywności
    dokucza mi bardziej od małej szybkości pracy systemu.

    --
    Jarek