-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: "PM" <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Razem obni?ymy cen? paliwa !!!
Date: Fri, 18 Nov 2011 08:21:05 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 48
Message-ID: <ja5136$o8o$1@mx1.internetia.pl>
References: <j9ukht$idl$1@news.onet.pl> <j9unim$t43$1@news.onet.pl>
<j9vcip$gn2$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <j9vohm$fj8$1@inews.gazeta.pl>
<y7oll1f6zm5x.1b2r0taqx1aa9$.dlg@40tude.net> <j9vq9i$63f$1@news.onet.pl>
<ja025n$o0g$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja0cqt$rhc$13@node2.news.atman.pl> <ja0gvu$uvc$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja1a62$3f5$1@news.icpnet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja3uco$dt8$1@news.icpnet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja447p$j2o$1@news.icpnet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
NNTP-Posting-Host: static-62-233-157-194.devs.futuro.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1321600934 24856 62.233.157.194 (18 Nov 2011 07:22:14 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Nov 2011 07:22:14 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414301
[ ukryj nagłówki ]
>>>> koszty są w przybliżeniu stałe
>>>> łatwo można sobie wyobrazic jak wpłynie na zysk zmniejszenie sprzedaży
>>>> o
>>>> 10%.
>>>
>>> Stałe koszty? Gdzie dają ropę za darmo?
>>
>> a co? stałe = 0, niezłe założenie.
>> poza tym, jeżeli koszty rosną to tym lepiej dla moich założeń
>
> Skoro są koszty są stałe to nie zależą od przerobu ropy. Czyli ropa
> gratis :)
to trzeba było mówić, że bazujemy na twojej wersji ekonomii a nie na
prawdziwej.
ale wtedy nie podejmuję się dyskusji ;-))
można uznać, że przy w miarę stałym spożyciu (towar 1 potrzeby) wzrost ceny
surowca (koszt zmienny) przekłada się na większy zysk (1% ze 100 to wiecej
niż 1% z 50)
- koszt przerobu dystrybucji itp jest za to stały
mozna się zastanowić ile w ogólnych kosztach to koszty stałe a ile zmienne
ale utrzymanie stacji (a o tym była mowa) to na 100% koszt stały.
>>> I które to sieci mają w Polsce swoje rafinerie bądź osobne rurociągi do
>>> przesyłania benzyzny i oleju napędowego?
>> a dlaczego maja mieć w Polsce swoje rafinerie????
>> do czego zmierzasz?
>
> Transport paliw jest drogi, jak nie masz na miejscu rafinerii podpiętej
> do ropociągu to masz problem.
chyba Ci się pozającował surowiec z produktem.
popatrz sobie na mapę
gdzie jest Gdańsk. gdzie Płock
i zastanów się skąd można taniej dostarczyć ON czy Pb na stację do takiego
np. Szczecina czy Wrocławia.
Chyba że orlen ma rurociąg z Pb do Wrocławia to przepraszam, nie wiedziałem.
;-)
>Wysoka sprzedaż Orlenu i Lotosu nie bierze
> się z powietrza.
wysoka?
50% (całość hurt +detal)
przypominam, że stosunkowo niedawno było 100%.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.11 14:40 Jakub Witkowski
- 18.11.11 23:23 Gotfryd Smolik news
- 19.11.11 09:47 nazgul
- 19.11.11 10:02 nazgul
- 19.11.11 10:03 b...@k...math.uni.lodz.pl
- 19.11.11 11:04 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-19 Co z Fideltronikiem?
- 2024-07-18 Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- 2024-07-19 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-07-19 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-19 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-19 Poznań => UX/UI Designer <=
- 2024-07-19 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-07-19 Ryga => Junior NOC Engineer <=
- 2024-07-19 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-07-19 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior .Net Developer <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-07-18 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-07-18 Warszawa => IT Project Manager (experience with C#) <=