  • Data: 2011-11-19 09:47:14
    Temat: Re: Razem obni?ymy cen? paliwa !!!
    Od: nazgul <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On Fri, 18 Nov 2011, PM wrote:
    >
    > [...nie tnij wrotek - to do Krzyśka było...]

    > Nie, stałe to stałe, a nie stanowiące stały procent sprzedaży.

    z kim polemizujesz, bo chyba nie ze mną?
    Zmniejszenie sprzedaży uwypukla wpływ kosztów stałych na ogólny wynik
    finansowy.

    > O tym mowy NIE BYŁO.

    to odnośnie ropy po 0zł - że wcale nie tak fajnie dla dystrybutora.

    > Ale te 100% kosztu stałego to drobny ułamek w porównaniu do kosztów
    > zakupu paliwa.

    a wiesz jaki procent? np 10%??? - ja uważam że duuuużo więcej -
    rafineria, administracja, rurociągi, sieć stacji, spłata kredytów,
    pensje prtacowników - to tak z grubsza.

    A Ty palnąłeś porównaniem 3 Mzł zysku i 83 Mzł
    > *przychodu*.

    oczywiście! przychód to w sporym przybliżeniu cena sprzedanego paliwa
    bez wliczonej akcyzy.

    > Najpierw odpowiedz ile kosztował *towar* (paliwa) plus podatki
    > potrzebne do uzyskania tych 83Mzł przychodu to ujrzysz ile
    > jest warta Twoja "stałość".

    a ja bym proponował żebyś zniżył się do mojego poziomu, poszukał jakichś
    prawdziwych danych, wkleił je tutaj
    i udowodnił że Twoje wątpliwości mają jakieś podstawy.