  • Data: 2011-11-16 22:32:47
    Temat: Re: Razem obni?ymy cen? paliwa !!!
    Od: nazgul <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Każda dobrze prowadzona firma stara się mieć przychody z różnych źródeł
    > - na wszelki wypadek.

    stacje to duże koszty, utrata przychodów powoduje że bilans się chwieje

    > często stacje na
    > pozostałych usługach/towarach zarabiają więcej niż na paliwie)

    zajedziesz na stacje po batona, a potem pojedziesz gdzie indziej zatankować?

    na zdrowie, chętni po droższe paliwo będa walić drzwiami i oknami (mowa
    o dużych sieciach) na wykoszenie drobnicy to oczywiście niezły sposób.

    > AFAIK Orlen to ponad 60%.

    powiedzmy 50%

    konsumpcja beznyny w Polsce 2007/2008: benz 6mil m3 i ON 13mil m3
    produkcja orlenu 2010 3,17mil m3 benz oraz 7,5 mil m3 ON

    i sadzisz, że ten udział można sobie tak na zawołanie zwiększyć bez
    obniżania ceny (czyli generowania strat)?

    > Orlen po prostu był najgorszym przykładem :)

    daj jakieś argumenty.