  • Data: 2011-11-17 08:53:57
    Temat: Re: Razem obni?ymy cen? paliwa !!!
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-16 15:22, PM pisze:

    > na 10000% wszystko jedno, w sumie po co budował tą sieć stacji to ja nie wiem ;-)

    Bardzo to wygodne, bo w ten sposób mogą sobie przesunąć zysk z jdenej gałęzi w drugą,
    przy okazji wykańczając konkurencję to tu, to tam. Niedawno podniósł właśnie ceny
    hurtowe,
    i była draka, że przy dyktowanych monopolistycznie cenach hurtu (wysokich) i detalu
    (stosunkowo niskich) inni detaliści mają straty.
    Poza tym zysk na stacji to nie tylko paliwa.