  • 1. Data: 2009-05-07 09:16:09
    Temat: Raynox 6600 PRO + Nikkor 18-55
    Od: PiotrKiszka <p...@g...com>

    Witam,

    Mam pytanie jak w temacie, ponieważ nie udało mi się znaleźć
    satysfakcjonującej odpowiedzi w archiwum.

    Czy ktoś ma doświadczenie w używaniu konwertera szerokokątnego Raynox
    6600
    Pro z obiektywami Nikona, jak np.mój kit 18-55 AF-S ?

    W teorii wygląda na to, że nie powinno być problemów z bezpośrednim
    połączeniem tych elementów, w końcu gwint na 52mm.. Ale... czy jest
    jakieś
    ale ?

    Zakup obiektywu szerokokątnego obiektywu odpada, bo jest to zbyt duży
    koszt.

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2009-05-07 09:22:18
    Temat: Re: Raynox 6600 PRO + Nikkor 18-55
    Od: John Smith <u...@e...net>

    PiotrKiszka napisał(a):
> [...]
    >
    > W teorii wygląda na to, że nie powinno być problemów z bezpośrednim
    > połączeniem tych elementów, w końcu gwint na 52mm.. Ale... czy jest

    Waga prawie 300g
    Pomyśl jak dociążysz silnik AF, bo zdaje się przednia soczewka Twojego
    obiektywu obraca się podczas ostrzenia. Teraz będzie się obracać razem z
    tym "garbem". Co innego jakbyś miał kita Pentaxa.

    > Zakup obiektywu szerokokątnego obiektywu odpada, bo jest to zbyt duży
    > koszt.

    Hint: Hugin, panorama.

    Pozdrawiam,
    --