    From: neo <d...@y...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ray Kurzweil, Singularity is near
    Date: Wed, 4 Jul 2012 17:50:07 -0700 (PDT)

    On 5 Lip, 02:01, Dawid <x...@n...pl> wrote:

    > Niedługo i Wiesław pęknie.

    Po co są grupy dyskusyjne?

    A no po to, żeby każdy mógł wrzucić swoje pytania, choćby najgłupsze,
    ale zadane w dobrej wierze i jeżeli przypadkiem jest ktoś, kto ma czas
    i chęci, to żeby można było uzyskać odpowiedzi.

    Przeczytaj sobie kolego, dobrze Ci to zrobi:

    http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/6236/kompendium-wie
    dzy-o-marketingu.html

    Bez względu na to w jaką działkę wchodzisz, komputery, samochody czy
    płatny seks w necie, musisz przejść przez całą warstwę marketingu
    oddzielającą Cię od towaru.

    Naprawdę radzę, przeczytaj. To jest super książka, dla większości
    niestrawna i jeżeli nie wiesz po co tak naprawdę są grupy dyskusyjne,
    to faktycznie możesz się przez nią nie przedrzeć, bo jest napisana
    suchym naukowym językiem.

    Ale spróbować warto. Jeżeli w dobrej wierze to ZAWSZE. Tak uważam :D

    Zawsze warto próbować. Ja w każdym razie lubię rozmawiać z kompletnymi
    dyletantami o filozofii (w której mam jako taką orientację ...), bo
    lubię patrzeć na to, co to tak naprawdę znaczy NIE WIEDZIEĆ.

    Właśnie mam pod ręką książkę Aleksandra Kondratowa (dałem za nią 1zł
    na wyprzedaży) Zaginione cywilizacje, w której stoi czarno na białem,
    ze kiedyś jacyś tam Fenicjanie, bardzo poważni ludzie, świetni
    biznesmeni i żeglarze, uważali, że świat jest płaski, znajduje się w
    kufrze, który jest na noc zamykany przez Boga a gwiazdy to dziury w
    wieku.

    Mniejsza o epokę historyczną itd.

    Na pewno na tej grupie jest nie jeden jest świetny fachowiec od
    skręcania sprzętu i aż go skręca, żeby mi dogadać za moje głupie
    pytania które śrubki som lepsiejsze a które gorsiejsze i może by tak
    drutem związać, taniej będzie... ale niech taka osoba (bardzo
    uprzejmie proszę) dowie się, że wrzucaniem pojedynczych głupich
    komentarzy nikomu nie pomaga i niech da sobie spokój.

    Czyja miedza panowie? WSPÓLNA! Nie słyszeliście? ;D W telewizorze
    gadali ;D

    Czyje grupy? Od jakiegoś czasu staram się tutaj wyoślić skręcaczom
    sprzętu, że wspólne i jak im się nie chce, niech nie odpowiadają i nie
    dogadują ...

    bech chęchu ;D

    To jakie klawiatury są ciche i szybkie a jednocześnie delikatne i mają
    pewny klik (tzn. są odporne np. na nierówne kładzenie palców), czy
    cuś :D

    P.S. Ostatnio wstąpiłem do księgarni kartograficznej i zapytałem
    najzwyczajniej w świecie z uśmiechem "Czy są mapy do wieszania na
    ścianę?"

    A pani do mnie z szerokim uśmiechem "Mówimy - mapy ścienne" i znowu
    uśmiech :D

    Mapy ścienne, no tak. Proste :D

    http://p.alejka.pl/i2/p_new/12/57/uklad-sloneczny-sc
    ienna-mapa-laminowana-dla-dzieci_0_b.jpg

    Proszę jakie piękne :D

    I wszyscy kupują dzieciom, chociaż "fachowcy" od astronomii, tzn.
    zwyczajni technicy od obsługi teleskopów śmieją się, że "to przecież
    nie tak!" LOL :D

    Już kumają dzieci? ;D

    http://p.alejka.pl/i2/p_new/34/04/mapa-swiata-dla-dz
    ieci-2_0_b.jpg

    Zaraz się pewnie ktoś znajdzie, kto załamie ręce i powie, że to nie
    tak ;D

    ;D