  • 41. Data: 2010-08-11 11:09:23
    Temat: Re: Rano jade do pracy, czy przezyje?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:4c61bcbd$0$21011$65785112@news.neostrada.pl...

    > Z drugiej strony myślisz że bardziej w świat jest inaczej?
    > Ja tam nie wiem, ale obawiam się że to chyba wszędzie nazwanie kogoś
    > "przeciętnym kierowcą" jest obelgą większą niż nazwanie go "przeciętnym
    > kochankiem" ;)
    >
    > Fakt że spokojnie 90% polskich kierowców uważa się za lepszych niż innych,
    > ale myślę że tak to wszędzie jest.

    Troche swiata juz zjechalem i od kilku lat mieszkam w kraju, gdzie
    smiertelnosc na drogach jest jedna z najnizszych w calej europie. Nikt nie
    sciga sie spod swiatel, nikt nie wyprzedza na trzeciego, ludzie potrafia
    powlec sie kilka minut za ciezarowka i nie ubedzie im od tego meskosci.

    Przy okazji przecietnie zyja tez dluzej. Mniej stresu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 42. Data: 2010-08-11 11:10:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > W niemczech nie kozacza, bo i po co ? Wyjezdzasz na autostrade,
    > wlaczasz ulubiona predkosc, i jedziesz ile warunki pozwalaja :-)

    Smieszy mnie tlumaczenie wszystkiego drogami. Skoro droga do dupy, to nie
    zapierdalamy. Proste kolego. :)

    > Oczywiscie i tam jest frakcja kozakow, ale ich wychowuja fotoradarami
    > :-)

    Fotoradary mam oznaczone na mapie, wykrywacze radarow sa legalne, policja
    nie chowa sie po krzakach. Policjanta z suszarka widzialem moze ze 3 razy
    tutaj, reszta to przenosne FR ustawiane w jaskrawo pomalowanych samochodach
    widocznych z kilometra. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 43. Data: 2010-08-11 19:10:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-08-11, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Nie może, bo budowa drogi dobrej polega na zrobieniu drugiego pasa i
    > bezkolizyjnych wjazdów.

    Drogi to nie tylko ekspresówki i autostrady.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 44. Data: 2010-08-12 08:24:18
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    kamil pisze:

    > Smieszy mnie tlumaczenie wszystkiego drogami. Skoro droga do dupy, to
    > nie zapierdalamy. Proste kolego. :)

    a mnie nie śmieszy: skodo dobra droga to dlaczego do 40?
    To uczy mania w dupie ograniczeń tam gdzie są potrzebne.

    Pozdrawiam
    michał

  • 45. Data: 2010-08-12 08:25:48
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    kamil pisze:

> [...]
    > meskosci.
    >
    > Przy okazji przecietnie zyja tez dluzej. Mniej stresu.

    juz niezadługo i tam dotrze 'normalność'. Socjalizm nie jest wieczny
    nawet w Szwecji... ;)

    Pozdrawiam
    michał

  • 46. Data: 2010-08-12 08:27:03
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Autostrada to inna bajka.
    > Nawet jeżeli chodzi o prędkości dozwolone to prędkość względna na
    > autostradzie to 130km/h.
    > Na jednojezdniowej drodze to już 180km/h (90+90 jak się samochody mijają).
    >
    > Wiadomo że dzwon 130+0 będzie mniej groźny w skutkach niż czołówka 90+90.

    a kto Ci takich głupot naopowiadał..... ?

    Michał

  • 47. Data: 2010-08-12 10:27:32
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "WOJO" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Odstaw to co bierzesz i idź już spać... Jutro znowu będziesz "walczył".

    Ty już jesteś zmarnowany dla świata. Nic nie rozumiesz
    i chyba nie będziesz rozumiał w przyszłości

    Artur(m)

  • 48. Data: 2010-08-12 10:29:58
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie wolno wyprzedzać (3 kilometry podwójnej ciągłej na prostej po horyzont
    > drodze), który zakręt jest niebezpieczny (każdy na głównych drogach ma
    > znak A1-A4), na której szerokiej ładnej drodze powinniśmy z tajemniczych
    > powodów zwolnić do 40km/h. Myślenie kierowcy nie jest wskazane, bo nie
    > można znaleźć logiki.
    > Cwaniactwo popłaca - patrz Miro, Rychu, Zbychu. Kierowcy nie chcą być
    > gorsi.
    > Mamy już co najmniej 3 służby dbające o nasze "bezpieczeństwo". Policję,
    > SM i ITD. Ale oni dbają tam gdzie szeroko i luźno, w ścisku kiepskie

    Nie rozumiesz pisanego?
    Mówi Ci ktoś, trzeba jeździć bezpiecznie, a piszesz Ty - PO jest do d**y

    Artur(m)

  • 49. Data: 2010-08-12 21:07:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 11 Aug 2010 09:51:21 +0200, Cavallino wrote:

    >Nie może, bo budowa drogi dobrej polega na zrobieniu drugiego pasa i
    >bezkolizyjnych wjazdów.

    No i co z tego ? Na takiej drodze rozpedzisz sie do 150 i przywalisz w
    drzewo. Alo ci ciezarowka droge zajedzie. Albo przelecisz przez
    barierke.

    A na alternatywnej - zasniesz z nudow i wjedziesz do rowu albo bedzie
    czolowka przy 2* 60 :-)

    J.

  • 50. Data: 2010-08-12 21:10:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 11 Aug 2010 10:10:46 +0100, kamil wrote:

    >Smieszy mnie tlumaczenie wszystkiego drogami. Skoro droga do dupy, to nie
    >zapierdalamy. Proste kolego. :)

    Ale dojechac trzeba. Czemu nikt sie nie zapyta czy wole dlugo i
    bezpiecznie, czy szybko ale z ryzykiem ?

    Ale gdzie tak - w Australii ?

    J.