  • Data: 2010-08-09 10:22:12
    Temat: Re: Rano jade do pracy, czy przezyje?
    Od: "Katanka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:
    > kazdego dnia na drodze z REDY do PUCKA
    > inaczej mowiac droga na plw helski walcze o przyzycie
    >
    > szwerokie pobacza zachecaja do wymuszen,
    > po modernizacji zakolejnej waskiej drogi stalo sie bardziej
    > niebezpiecznie niz bylo wczesniej
    > nie ma tygodnia by pogotowie kogos zdrapywalo
    > z zawsze sie zdazy jakis kmiotek ( i tutaj roznnie bo zdaza sie jakis

    Prawda jest taka, że jak droga lepsza to i gaz cisniemy, bo można :) Im lepsza
    droga, tym więcej wypadków (paradoks).

    Pytanie z innej beczki. Jak się zachowujecie, gdy faktycznie jest bardzo szeroki
    pas po prawej dla pieszych i rowerzystów i wszyscy zjeżdzają na ten pas, tym,
    którzy lecą środkiem na trzeciego. Jedziecie po prawej, tym "dodatkowym" pasem,
    czy walicie normalnym pasem i blokujecie tych cisnących środkiem.

    Ja przyznam, że tak jak inni kierowcy zjeżdzam, pytanie tylko czy dobrze robię?
    Sobie, innym ...

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!