  • Data: 2010-08-09 10:56:51
    Temat: Re: Rano jade do pracy, czy przezyje?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Racja, niby oczywiste, ale wiesz, jak wszyscy jadą tym pasem dla rowerów,
    > to cżłowiek głupieje i sobie myśli, że jak on będzie jechał normalnie,
    > zgodnie z przepisami, to go inni będą otrąbiac i przeklinac, bo ruch
    > będzie tamował.

    Wiesz kiedy powstanie problem jak ktoś skosi 'wycieczke' na rowerze albo
    kilku pieszych, tłumaczenie wtedy że wszyscy tak jadą nic nie pomogą. A w
    drugą stronę sprytni drogowcy wpadają na pomysły typu oddzielanie tego pasa
    np. takimi plastikowymi odblaskowymi liniami zamiast malowania ich na
    asfalcie. Efekt jest taki że jak jest mokro rozbić sobie pysk na tych
    liniach na rowerze jest bardzo łatwo, a na takim oderwanym odblasku
    uciekając na pobocze skasować zderzak/chłodnice równie prosto.
    Hardcorem był odcinek ścieżki rowerowej oddzielonej od jezdni krawężnikiem
    ale z przerwami, - - - - -, co za idiota to wymyślił nie mam pojęcia.