  • Data: 2010-08-09 20:39:15
    Temat: Re: Rano jade do pracy, czy przezyje?
    Od: "Kris" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i3o4fh$dmh$1@inews.gazeta.pl...

    > Teraz się buduje "bezpiecznie unijnie" "Podwójna ciągła to nasz priorytet"
    > Na 10 km nowego asfaltu jest może 3 miejsca gdzie się da wyprzedzić.
    > A szczytem wszystkiego są połmetrowe pomarańczowe kikuty oddzielające 2
    > pasy od jednego. Niestety przy tym 1 pasie już lokalnej bocznej drogi
    > nie zbudowano a pobocze wąskie. Tir ciągnika nie wyprzedzi.
    > Albo metalowa barierka albo podwójna do jasnej...
    > W zimie to loteria. Trafię albo nie trafię.
    > Żeby chociaż przed pierwszym słupkiem znak postawili...
    > To ma być dbanie o bezpieczeństwo?

    teraz to jeszcze wkrecili w asfalt w miejscu odzdizlajacym pasy
    gumowe male pacholki prz\eszakdzajace w manewrze wyprzedzania
    nie da sie wyprzedzic nie udarzejac wiec albo wykonujesz manerw pozniej
    albo wczesniej wychodzac z zakretu unikajac uderzenia w spojler starzajac
    zagrozenie

    te malutkie pacholeczki stawarzaja najwieksze zagrozenie kierocy juz
    wyprzedzaja
    druga strona wysepki by nie zjezdzac uderzajac w nie