  • Data: 2010-08-09 10:34:59
    Temat: Re: Rano jade do pracy, czy przezyje?
    Od: "jahi" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Katanka wrote:

    > Pytanie z innej beczki. Jak się zachowujecie, gdy faktycznie jest
    > bardzo szeroki pas po prawej dla pieszych i rowerzystów i wszyscy
    > zjeżdzają na ten pas, tym, którzy lecą środkiem na trzeciego.
    > Jedziecie po prawej, tym "dodatkowym" pasem, czy walicie normalnym
    > pasem i blokujecie tych cisnących środkiem.
    >
    > Ja przyznam, że tak jak inni kierowcy zjeżdzam, pytanie tylko czy
    > dobrze robię? Sobie, innym ...

    A jak sobie odpowiesz na to pytanie jak kogoś zgarniesz z pobocza
    ustępując komuś jadącemu "na trzeciego"?

    Jak ktoś chce wyprzedzać to niech to zrobi tak, żeby nie utrudniać
    życia innym. Ja zjeżdżam do prawej krawędzi, ale nie przekraczam linii.
    Ten za mną jadąc normalnie środkiem pasa swobodnie widzi jak sytuacja
    jest przede mną i jak będzie miał mozliwość to sobie wyprzedzi.