    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ranking sprzedazy w japonii
    Date: Tue, 06 Oct 2009 23:31:28 +0200

    Winetoo wrote:
    > Co ciekawe, jeśli chodzi o sprzedaż to u4/3 łącznie ma 15% rynku aparatów z
    > wymienną optyką, a sony ... brak.

    To wyjątkowo proste - sony nie bierze udziału w przedstawionym
    zestawieniu. Tej marki tam po prostu nie ma, co nie znaczy że nie
    sprzedano ani jednej alfy. Referencyjne ceny jak wiadomo są z czapy, by
    mieć właściwe trzeba podpisać stosowną umowę, w której zobowiązujesz się
    do różnych spraw, w tym do braku szczegółów na temat wielkości sprzedaży.
    Dlatego w wielu rankingach nie znajdziesz sonego.

    > Ranking obejmuje tylko japonię, gdzie Sony nigdy nie miało dobrej marki, ale
    > i tak to zestawienie jest ciekawe. Mnie najbardziej cieszy bardzo dobra
    > sprzedaż u4/3.

    Tak sobie może tłumaczyć to Ludwin i wmawiać, że sony jest złe i niedobre,
    ale Tobie się dziwię.
    W Polsce są podobne zestawienia i podobnie z czapy dane. W jednym z
    poprzednich numerów CRM było śliczne zestawienie sprzedaży aparatów, autor
    piał nad przyszłością m4/3 i wielkim sukcesie, a jednym słowem dane miał
    podobnie lewe.

    Polecam troszkę zastanowić się następnym razem nad pewnymi wnioskami, a do
    takich kłamst jak statystyka podchodzić stosownie :D

    d.