  • Data: 2009-10-11 21:29:47
    Temat: Re: Ranking sprzedazy w japonii
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mikolaj Machowski wrote:
    > Chyba się jedno zero dodało. Oznaczałoby to, że lustrzanki Sony w Polsce
    > to 3% globalnego rynku lustrzanek cyfrowych - czyli co 4 dSLR Sony
    > sprzedał w Polsce. Naprawdę trudno mi w to uwierzyć.

    Może zero więcej, a może też miało być do końca 2008 (czyli 2006, 2007 i
    2008). Liczba mnie też trochę zdziwiła.

    > Napisałem to raczej z uznaniem. Poza tym mój błąd (na ten artykuł
    > trafiłem już jakiś czas temu i pisałem trochę z pamięci) Panasonic miał
    > w 2008 2%. Jego poprzednie modele są dość stare więc można bezpiecznie
    > założyć, że sprzedaż G1 to ok. 150 do nawet 200 tys. W 3 miesiące.

    Przy końcach zakresu ciężko o dokładne liczby. Wątpie trochę w tak dobre
    wyniki tak szybko :) Ciężko by było wyprodukować tyle tak :)

    > Ale kompaktom mogą już zagrozić. A to zmieni finansowe relacje między
    > firmami - bo to sprzedaż kompaktów w dużej mierze finansuje R&D.

    Kompakty nie pozostają dłużne. Nowe matryce, po dwa wyświetlacze, gps,
    wododporność. Tego szybko evilki nie nabędą :)

    d.