  • 41. Data: 2010-10-28 10:57:02
    Temat: Re: Ranking aut dajacych frajde z jazdy
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-10-27 23:14, J.F. wrote:
> [...]
    _Problem_z__Anglikami_.html

    > Zima idzie - radosc z RWD jest wielka, ale krotka :-)

    Powzolę sobie stwierdzić, że pitolisz ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 42. Data: 2010-10-28 11:05:28
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-10-27 23:04, Robert Rędziak wrote:

    > Do przyjemnego pędzenia krętą drogą bardzo fajna jest MX-5,
    > chociaż ma znacznie poniżej 200KM.

    Też słyszałem, że MX-5 całkiem przyjemne. Może będę miał kiedyś okazję
    sprawdzić. Narazie jestem bardzo zadowolony z tego co mam :-)

    > 318iS E36 -- zdecydowanie lepiej zbalansowane i lepsze
    > zawieszeniowo auto od E30.

    Musze zobaczyć w jakimś rajdzie/kjs E36 318is która pokonuje E30-tke
    318is :-) Narazie nie widziałem :-) E36 jest jednak znacznie cięższe a
    rozstaw osi ma ten sam.

    Jeśli zwiększać masę to zdecydowanie E46, większy rozstaw i lepszy wybór
    silników -> 330i, 330d, M3 i E36 zjadamy na śniadanie :-) Stylistycznie
    też MZ znacznie ładniejsze :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 43. Data: 2010-10-28 16:49:12
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Yans van Horn" <y...@n...spam> wrote in message

    > Też słyszałem, że MX-5 całkiem przyjemne. Może będę miał kiedyś okazję
    > sprawdzić. Narazie jestem bardzo zadowolony z tego co mam :-)

    I dobrze slyszales, nawet 1.6 daje sporo frajdy.

    Xantia i frajda z jazdy? Chyba dla emeryta z chorym kregoslupem, mocno
    dziwny ten ranking.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 44. Data: 2010-10-28 16:50:40
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    k__Problem_z__Anglikami_.html

    > Zima idzie - radosc z RWD jest wielka, ale krotka :-)

    Tak samo, jak z FWD kolego. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 45. Data: 2010-10-28 16:51:32
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    <n...@o...pl> wrote in message
    > Witam serdecznie.

    > Dajcie spokój, jaka to przyjemność z jazdy takimi kolumbrynami? W dodatku
    > FWD?!?
    > To jakiś żart?

    Pewnie kwestia definicji "przyjemnosci z jazdy". Mojej matce na przyklad
    przyjemnie sie jedzie przy akompaniamencie muzyki klasycznej w dobrze
    wytlumionym i miekkim samochodzie. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 46. Data: 2010-10-28 19:00:51
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 28 Oct 2010 06:10:52 +0000 (UTC), Radarro
    <r...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Czyli ze problem był / jest w US przez siarę w ichnim paliwie.
    > Co z Erłopą?

    W UK mieli ten sam problem.

    > Bo jeżeli by tak było, to byłby to główny punkt dyskusji na wielu forach marki :)

    Może słabo szukałeś, bo temat się pojawia na różnych forach :)

    r (też M52).
    _____________

  • 47. Data: 2010-10-28 19:01:11
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 28 Oct 2010 11:05:28 +0200, Yans van Horn <y...@n...spam>
    wrote:

    > Musze zobaczyć w jakimś rajdzie/kjs E36 318is która pokonuje E30-tke
    > 318is :-) Narazie nie widziałem :-) E36 jest jednak znacznie cięższe a
    > rozstaw osi ma ten sam.

    Na KJS-ie może nie, ale na torze jest znacznie bardziej
    przewidywalna.

    > Jeśli zwiększać masę to zdecydowanie E46, większy rozstaw i lepszy wybór
    > silników -> 330i, 330d, M3 i E36 zjadamy na śniadanie :-) Stylistycznie
    > też MZ znacznie ładniejsze :-)

    I koszty też większe. Do amatorskiego latania po torze brałbym
    wybebeszoną E36 M3 z 3.0 na pokładzie, sparowaną ze skrzynią
    piątką. A do amatorskiego ścigania np. w WPP wziąłbym coś
    zupełnie innego, bo po co się pchać do jednej klasy z Lancerami.

    r.
    _____________

  • 48. Data: 2010-10-28 19:02:40
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 28 Oct 2010 15:49:12 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Xantia i frajda z jazdy?

    Ta akurat ma aktywny zawias.

    r.
    _____________

  • 49. Data: 2010-10-28 22:36:13
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > W każdym turbo czuć więcej mocy niż tam w rzeczywistości jest.

    a ile aut potrafi mimo fabrycznej szpery na 3 po zwyklym dodaniu gazu
    (bez zadnego strzelania ze sprzegla) zamielic kolami przy 50-60km/h?

    > Pewnie dlatego została praktycznie zapomniana i funkcjonuje jako
    > egzotyczny eksponat.

    tak jak wiele innych swietnych aut - to je odroznia od golfow corolli
    i innych parchow.

  • 50. Data: 2010-10-28 22:48:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Przyznaj się, na co polujesz/polowałeś? :>

    Polowalem na E39, a skonczylo sie ze przejechalem taka pare tys km. :)
    Nawet mi sie spodobala, ale potrafi odwalic numery i jakos mi sie
    odechcialo ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com