  • 61. Data: 2010-10-30 02:40:57
    Temat: Re: Ranking aut dajacych frajde z jazdy
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał

    > Ja mogę potwierdzić że lancia coupe 2.0T ma kopa.

    Z tego co znalazłem to auto ma maksymalną moc bardzo nisko, a moment
    jeszcze niżej... i bezsensowną górkę momentu na dość niskich obrotach.
    Czyli tak jak myślałem z tego pewnie wynika zarówno kiepska trakcja jak i
    wrażenie niesamowitej mocy (efekt diesla).

    > ale ni cholery to od francuza (safrane) nie jedzie lepiej po zakrętach,
    > wiec pewnie xantia która ma jeszcze lepsze zawieszenie (tylko auto małe)
    > i prostuje auto na zakrętach (safrane nie) tez pojedzie lepiej niż
    > lancia.

    Safrane nie jechałem, ale to chyba dość miękkie jest? Jak to może dobrze
    jechać w zakrętach?

    --
    ignorance is bliss

  • 62. Data: 2010-10-30 03:23:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin AL

    > troche tego jezdzi - nie gadaj (Activa z zewnatrz praktycznie niczym sie
    > nie wyroznia - stad pewnie tego nie zauwazyles) - znam takiego jednego,
    > co specjalnie odkleil znaczki Aciva V6 i w to miejsce przykleil 1.6i
    > (harmonie) - a potem wprawial w kompleksy takich roznych w 'swetrach' z
    > czarnymi szybkami i gwizdkiem na rurze ;)

    Czytuje fora "sportowe", mam też trochę znajomych z tych rejonów i nigdy
    nie natknąłem się na żadną Activę...

    > Sztuka jest znalezc egzemplarz w nienagannym stanie (ze ze wzgledow
    > koszty czesci).

    ...może właśnie dlatego? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 63. Data: 2010-10-30 11:26:21
    Od: hamberg <r...@g...com>

    On 29 Paź, 22:57, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin hamberg

    > Ogarniasz w ogóle o czym dyskutujesz? Pisałeś, że Ci zrywa przyczepność
    > na 3 biegu po depnięciu bez strzału ze sprzęgła. To oznacza słabą trakcję
    > nawet przy 220 koniach, przy mniejszej mocy tym bardziej.

    a co ma piernik do wiatraka. tak, ogarniam - kwestionowales to ze
    citroeny lancie i inne tego typu auta nie trzymaja fabrycznych
    parametrow. Ja stwierdzilem co innego. Nie rozmydlaj tematu kolejnym
    pieprzeniem o trakcji czy innych pierdolach bo to jest niezalezne.
    Wrocmy do tematu nietrzymania parametrow fabrycznych silnika - mozesz
    to twierdzenie czyms poprzec czy nie?

    > Co mam sprawdzać? Kłamałeś mówiąc, że 220 koni (albo mniej) mieli kołami
    > na 3 biegu przy mocniejszym depnięciu?

    to co wlasnie sprawdziles - ze w lancii jest duzo na dole. ale widze
    ze najpierw wolisz sie poklocic zanim sprawdziles

  • 64. Data: 2010-10-30 12:34:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-28 22:36, hamberg pisze:

    > a ile aut potrafi mimo fabrycznej szpery na 3 po zwyklym dodaniu gazu
    > (bez zadnego strzelania ze sprzegla) zamielic kolami przy 50-60km/h?

    Chyba na lodzie :)

    Nawet maksymalna moc którą osiąga te silnik (nie mówiąc już o jej około
    połowie którą silnik osiąga przy 50-60km/h na III biegu) przez każde
    sprawne zawieszenie i opony powinna być bez problemu przeniesiona na asfalt.

  • 65. Data: 2010-10-31 05:13:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin hamberg

    > a co ma piernik do wiatraka. tak, ogarniam - kwestionowales to ze
    > citroeny lancie i inne tego typu auta nie trzymaja fabrycznych
    > parametrow. Ja stwierdzilem co innego.

    ...i podałes jako dowód zrywanie przyczepności po depnięciu na 3 biegu,
    co jeśli już jest dowodem wyłącznie na słabą trakcję. Przyczyną jest
    pewnie zużyte zawieszenie i/lub opony z kibla.

    > Wrocmy do tematu nietrzymania parametrow fabrycznych silnika - mozesz to
    > twierdzenie czyms poprzec czy nie?

    Pogooglaj sobie za wykresami z hamowni.

    > to co wlasnie sprawdziles - ze w lancii jest duzo na dole. ale widze ze
    > najpierw wolisz sie poklocic zanim sprawdziles

    Jak Ci mieli kołami na 3 to przede wszystkim masz problem z trakcją.
    Możliwe przyczyny jak wyżej. Kwestia przebiegu momentu jest drugorzędna,
    mielić nie powinno jeśli wszystko masz sprawne.

    --
    ignorance is bliss