  • 1. Data: 2010-10-27 20:12:37
    Temat: o co kaman?et 43, et35 ???
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    Witam,
    muszę kupić zimówki do cordoby z 2003 roku,
    i kurcze niewiem jakie to ma być te et(pisze to na feldze?),
    obecnie mam letnie 195/50/15 z tego co wygooglowałem
    to sym et oznacza o ile wysuwa się felga czy etc,
    mam zamiar kupić felgi 14 ok 185 wyższe 60 i w ewentualnie wyżej,
    z tym że są 5x100 ale i et35 i et43 do tego modelu i już zgłupiałem,
    czy to oznacza że i obie felgi by przypasiły?
    z góry dzięki za odp,
    pozdrawiam

    Mirek

  • 2. Data: 2010-10-27 20:23:28
    Temat: Re: o co kaman?et 43, et35 ???
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > z tym że są 5x100 ale i et35 i et43 do tego modelu i już zgłupiałem,
    > czy to oznacza że i obie felgi by przypasiły?

    im mniejsze ET felgi tym koło bardziej wychodzi na zewnątrz auta,

    brat

  • 3. Data: 2010-10-27 20:42:16
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    > im mniejsze ET felgi tym koło bardziej wychodzi na zewnątrz auta,
    >
    > brat
    czyli niema to za bardzo znaczenia jakie kupie et,
    tylko patrzeć na reszte czyli 5x100 i ogólnie do vw,seat
    dzięki
    Mirek

  • 4. Data: 2010-10-27 21:10:55
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-27 20:42, Mirosław pisze:

    > czyli niema to za bardzo znaczenia jakie kupie et,
    > tylko patrzeć na reszte czyli 5x100 i ogólnie do vw,seat
    > dzięki
    > Mirek

    Jak kupisz z za dużym ET to może ocierać albo po błotnik albo o jakiś
    element zawieszenia, ale tu powinny podpasować obie felgi.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 5. Data: 2010-10-27 21:36:08
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 27 Paź, 20:12, Mirosław <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > z tym że są 5x100 ale i et35 i et43 do tego modelu i już zgłupiałem,
    > czy to oznacza że i obie felgi by przypasiły?

    5x100 tj rozstaw śrób. Musisz sprawdzić jakie masz w samochodzie.
    Ważna jest wielkość otworu na środku felgi- musi pasować do samochodu.
    ET-odsadzenie musi być zgodne z tym co producent przewidział.
    Wszystkie te dane powinieneś uzyskać u dilera lub w ASO marki
    samochodu.

  • 6. Data: 2010-10-27 21:45:27
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 12:36:08 -0700 (PDT), tadek na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Ważna jest wielkość otworu na środku felgi- musi pasować do samochodu.

    Może być większy - wtedy wystarczy zastosować pierścienie centrujące.

    "Gromadzić bogactwa siłą kłamstwa jest wielką, prowadzącą do śmierci
    iluzją. Księga Przysłów"

  • 7. Data: 2010-10-27 22:26:43
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Mirosław napisal:

    > i kurcze niewiem jakie to ma być te et(pisze to na feldze?),

    Przydatny link:
    http://www.rimsntires.com/rt_specs.jsp

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2010-10-27 22:32:58
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    I jeszcze: http://kut.as/ET_offset

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2010-10-28 02:10:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mirosław

    > czyli niema to za bardzo znaczenia jakie kupie et, tylko patrzeć na
    > reszte czyli 5x100 i ogólnie do vw,seat dzięki

    Ma, bo zawieszenie jest projektowane do współpracy z felgami o
    konkretnych parametrach, a nie dowolnych. W skrajnym przypadku opony będą
    Ci ocierać o nadkola. Dowiedz się jakie masz felgi teraz (jakie ET i jaka
    szerokość felgi).

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-10-28 23:11:21
    Od: qba <l...@o...pldupa>

    W dniu 2010-10-27 20:12, Mirosław pisze:
    > z tym że są 5x100 ale i et35 i et43 do tego modelu i już zgłupiałem,

    6Jx14 ET 43 dokładnie takie były montowane fabrycznie