  • 1. Data: 2010-10-27 19:55:54
    Temat: [Pozdr] Warszawa - srebrny Peugeot
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Widziany dzisiaj około 8:30 na Ursynowie, potem obtrąbiony na Dolinie
    Służewieckiej.

    http://www.pixhost.org/show/1629/4357779_20101027-00
    1.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2010-10-27 22:02:15
    Temat: Re: [Pozdr] Warszawa - srebrny Peugeot
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-27 19:55, jerzu pisze:
    > Widziany dzisiaj około 8:30 na Ursynowie, potem obtrąbiony na Dolinie
    > Służewieckiej.
    > http://www.pixhost.org/show/1629/4357779_20101027-00
    1.jpg

    Jak śmiałeś ujawniać tablice rej.??
    Właściciel założy Ci sprawę w sądzie! ;)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 3. Data: 2010-10-27 22:15:39
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 27-10-2010 19:55, jerzu pisze:

    > Widziany dzisiaj około 8:30 na Ursynowie, potem obtrąbiony na Dolinie
    > Służewieckiej.

    Widzę że nadal dostawczakiem jeździsz;-)
    Nie, to nie mnie widziałeś, ale jakieś 300m wcześniej jechałeś pod moimi
    oknami (Malbork).

    M.

  • 4. Data: 2010-10-27 22:19:50
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 22:15:39 +0200, MariuszM <u...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Widzę że nadal dostawczakiem jeździsz;-)

    Czasami :))

    >Nie, to nie mnie widziałeś, ale jakieś 300m wcześniej jechałeś pod moimi
    >oknami (Malbork).

    A nie, nie jechałem. Bo zarówno ja, jak i Peugeot, jechaliśmy z
    Surowieckiego w KEN :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2010-10-27 22:35:19
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    jerzu napisal:

    > http://www.pixhost.org/show/1629/4357779_20101027-00
    1.jpg

    BTW co tam się dzieje na KEN?

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2010-10-27 22:40:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 22:40:36 +0200, MariuszM <u...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Przebitkę robią z KEN na służew nad dolinką.

    Dokładniej to połącznie KEN z ulicą Rolną, będzie przejazd do Al.
    Wilanowskiej. W planach jest jeszcze przebicie od Al. Wilanowskiej do
    Puławskiej przy Idzikowskiego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2010-10-27 22:40:36
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2010-10-27 22:54:18
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    jerzu napisal:

    > Dokładniej to połącznie KEN z ulicą Rolną,
    > będzie przejazd do Al. Wilanowskiej.

    Heh, mieszkałem na USN 18 lat... dopiero
    jak się stamtąd wyniosłem to zrobili Rosoła,
    a teraz za KEN się wzieli do końca. ;)

    > W planach jest jeszcze przebicie od
    > Al. Wilanowskiej do Puławskiej
    > przy Idzikowskiego.

    Tylko co to da? I tak będzie klops.
    Chyba że wysadzą trochę budynków. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2010-10-27 23:02:35
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 27-10-2010 22:54, Myjk pisze:

    > Heh, mieszkałem na USN 18 lat... dopiero
    > jak się stamtąd wyniosłem to zrobili Rosoła,
    > a teraz za KEN się wzieli do końca. ;)

    Ha, było poczekać;-)

    BTW Ty jesteś ten Myjk ze spotkań astera oraz szeroko pojętej
    działalności na grupach astercity.* ?

    M.

  • 10. Data: 2010-10-27 23:29:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-27 22:54, Myjk pisze:

    > Tylko co to da? I tak będzie klops.
    > Chyba że wysadzą trochę budynków. ;)

    Też tak mi się pomyślało, że Idzikowskiego tylko na tym straci :)

    6008