  • 51. Data: 2010-10-28 23:34:23
    Temat: Re: Ranking aut dajacych frajde z jazdy
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin hamberg

    > a ile aut potrafi mimo fabrycznej szpery na 3 po zwyklym dodaniu gazu
    > (bez zadnego strzelania ze sprzegla) zamielic kolami przy 50-60km/h?

    To ma być zaleta w dość słabym przecież aucie? Oznacza to albo kiepską
    konstrukcję przedniego zawieszenia albo zużyte zawieszenie i/lub opony
    albo nagły, bezsensowny skok momentu.

    > tak jak wiele innych swietnych aut - to je odroznia od golfow corolli i
    > innych parchow.

    Jeśli auto ma dobry silnik, dobrze się prowadzi i nie psuje się bez
    przerwy to nie jest zapomniane.

    --
    ignorance is bliss

  • 52. Data: 2010-10-29 01:04:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Oct 2010 15:50:40 +0100, kamil wrote:

    >Tak samo, jak z FWD kolego. :)

    Mialem jedno, mialem druge - pozwole sobie miec inne zdanie :-P

    J.

  • 53. Data: 2010-10-29 12:57:58
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > To ma być zaleta w dość słabym przecież aucie? Oznacza to albo kiepską
    > konstrukcję przedniego zawieszenia albo zużyte zawieszenie i/lub opony
    > albo nagły, bezsensowny skok momentu.

    albo ma po prostu bardzo duzy zapas mocy - oprocz zamielenia kolami
    ono naprawde przyspiesza. Moze przyjmij to wreszcie do wiadomosci
    zamiast glupio udowadniac cos czego nie ma i o czym masz najwidoczniej
    slabe pojecie.
    Albo przytocz jakies konkrety bo na razie to Twoja gadka wyglada
    podobnie jak pogadanki dresa pod dyskoteka. Jaki sredni spadek mocy
    jest odnotowany w citroenowskich 3.0 V6 a jaki w Lanciowym R5 2.0 20V
    Turbo w dziedzinie czasu i odnies to do dowolnej wspomnianej
    alternatywy.

    > Jeśli auto ma dobry silnik, dobrze się prowadzi i nie psuje się bez
    > przerwy to nie jest zapomniane.

    po prostu jak dla kogos calym marzeniem jest BMW albo Golf to nawet
    nie wie ze jest takie auto jak Xantia Activa, Alfa 75, Lancia Stratos.

  • 54. Data: 2010-10-29 16:36:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin hamberg

> [...]
    > naprawde przyspiesza. Moze przyjmij to wreszcie do wiadomosci zamiast
    > glupio udowadniac cos czego nie ma i o czym masz najwidoczniej slabe

    Przyjmij do wiadomości, że 220 KM to nie jest tak dużo, żeby w dobrze
    zaprojektowanym FWD ze sprawnym zawieszeniem i dobrej klasy oponami
    przednie koła mieliły bez sensu po zwykłym dodaniu gazu na 3 biegu.

    > po prostu jak dla kogos calym marzeniem jest BMW albo Golf to nawet nie
    > wie ze jest takie auto jak Xantia Activa, Alfa 75, Lancia Stratos.

    Masz dziwnie wąskie horyzonty. A ten Stratos przy Xantii to miał być żart?

    --
    ignorance is bliss

  • 55. Data: 2010-10-29 20:11:36
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Przyjmij do wiadomości, że 220 KM to nie jest tak dużo, żeby w dobrze
    > zaprojektowanym FWD ze sprawnym zawieszeniem i dobrej klasy oponami
    > przednie koła mieliły bez sensu po zwykłym dodaniu gazu na 3 biegu.

    nie po zwyklym tylko przy ostrym depnieciu. Zanim bedziesz snul dalsze
    opinie po prostu sprawdz!

    > Masz dziwnie wąskie horyzonty. A ten Stratos przy Xantii to miał być żart?

    nie - zaden zart. oba dla wielu ignorantow sa rownie nieznane.

  • 56. Data: 2010-10-29 20:34:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin hamberg

    > nie po zwyklym tylko przy ostrym depnieciu. Zanim bedziesz snul dalsze
    > opinie po prostu sprawdz!

    Ależ ja Ci wierzę że tak jest w egzemplarzu którym jeździłeś, ale nie
    oznacza to, że to auto jest niesamowicie mocne tylko że ma beznadziejną
    trakcję, skoro gubi przyczepność po depnięciu na 3 biegu przy marnych 220
    koniach.

    --
    ignorance is bliss

  • 57. Data: 2010-10-29 22:40:41
    Od: hamberg <r...@g...com>

> [...]
    > oznacza to, że to auto jest niesamowicie mocne tylko że ma beznadziejną
    > trakcję, skoro gubi przyczepność po depnięciu na 3 biegu przy marnych 220

    no ale dopiero co twierdziles ze to auto podobnie jak xantia nie ma
    tych fabrycznych 220KM - to jak to wreszcie jest - rzucisz jakas
    statystyka czy nie?

    co do trakcji i lanciowego viscodrive - widze ze jestes fachowcem
    ktory wie zanim jeszcze sprawdzi.

  • 58. Data: 2010-10-29 22:57:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin hamberg

    > no ale dopiero co twierdziles ze to auto podobnie jak xantia nie ma tych
    > fabrycznych 220KM - to jak to wreszcie jest - rzucisz jakas statystyka
    > czy nie?

    Ogarniasz w ogóle o czym dyskutujesz? Pisałeś, że Ci zrywa przyczepność
    na 3 biegu po depnięciu bez strzału ze sprzęgła. To oznacza słabą trakcję
    nawet przy 220 koniach, przy mniejszej mocy tym bardziej.

    > co do trakcji i lanciowego viscodrive - widze ze jestes fachowcem ktory
    > wie zanim jeszcze sprawdzi.

    Co mam sprawdzać? Kłamałeś mówiąc, że 220 koni (albo mniej) mieli kołami
    na 3 biegu przy mocniejszym depnięciu?

    --
    ignorance is bliss

  • 59. Data: 2010-10-29 23:05:37
    Od: n...@o...pl

    > Pewnie kwestia definicji "przyjemnosci z jazdy". Mojej matce na przyklad
    > przyjemnie sie jedzie przy akompaniamencie muzyki klasycznej w dobrze
    > wytlumionym i miekkim samochodzie. ;)
    Aha, to może ktoś przetłumaczył komfort jazdy jako przyjemność z jazdy? Trzeba w
    tytule wątku zmienić na "frajdę jazdy" zamiast "frajdę z jazdy" ;-)
    To wyjaśniałoby nieporozumienie.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 60. Data: 2010-10-30 02:19:33
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    to <t...@a...xyz> napisał(a):

> [...]
    > nawet przy 220 koniach, przy mniejszej mocy tym bardziej.

    > Co mam sprawdzać? Kłamałeś mówiąc, że 220 koni (albo mniej) mieli kołam

    Ja mogę potwierdzić że lancia coupe 2.0T ma kopa.

    visco się przydaje na śniegu - to działa dobrze (w zaspach) ;)

    ale ni cholery to od francuza (safrane) nie jedzie lepiej po zakrętach,
    wiec pewnie xantia która ma jeszcze lepsze zawieszenie (tylko auto małe)
    i prostuje auto na zakrętach (safrane nie) tez pojedzie lepiej niż lancia.

    pozdrawiam.