  • 31. Data: 2010-10-28 01:03:15
    Temat: Re: Ranking aut dajacych frajde z jazdy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-28 00:52, Robert Rędziak pisze:

    > Jeśli tłok współpracował przez kilkadziesiąt-set kkm z gładzią,
    > która powoli przechodziła z walcowej w stożek/baryłkę z
    > owalizacją, to o trzymaniu których wymiarów chcesz mówić?

    Wiem tyle co słyszałem.
    Że zmierzyli i że tłok trzymał wymiary z książki.

    Jeśli trzymał to nie ma po co wymieniać.

  • 32. Data: 2010-10-28 01:20:40
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 28 Oct 2010 01:03:15 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Wiem tyle co słyszałem.
    > Że zmierzyli i że tłok trzymał wymiary z książki.

    Czyli zmierzyli płaszcz w punkcie pomiarowym. Cała reszta zaś to
    pobożne życzenia, bo nie wiedzą, jakie parametry były na
    początku (chyba nikt tego nie podaje, bo poza kontrolą jakości w
    fabryce nikomu nie jest potrzebne dokładne wymiarowanie tłoka) i
    w związku z tym nie są w stanie porównać obecnej stożkowości i
    owalizacji tłoka z fabryczną.

    > Jeśli trzymał to nie ma po co wymieniać.

    A potem, po kilkunastu-kilkudziesięciu kkm jest zdziwienie, że
    silnik niekoniecznie chce trzymać ciśnienie.

    r.
    _____________

  • 33. Data: 2010-10-28 02:07:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

    > U nas w kraju? Wszystkie może nie, ale jakieś 99,9% napewno.
    > Przynajmniej w e36. :P

    Zacznijmy od tego, że większość "328" to "316 LPG" lub ew. "318 LPG"...

    --
    ignorance is bliss

  • 34. Data: 2010-10-28 03:03:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 22:12:49 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    > Wg wikipedii do września 1998:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52

    Hm .. ale jesli ten Nikasil to powloka nakladana elektrolitycznie ...
    to nie da sie jej drugi raz nalozyc ?

    http://www.ktm.krakow.pl/promocje.html
    Ale to mi cos przypomina cudowne srodki typu ceramizer ... a moze one
    wcale nie takie cudowne, tylko tez nikasil ?

    Oczywiscie trzeba bardzo kochac swojego szrota, zeby sie z nim tak
    bawic :-)

    J.

  • 35. Data: 2010-10-28 03:09:50
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Tyle, że jakby popatrzeć na realne konie, a nie te z Folderu, to pewnie
    > niezakatowana 328 miałaby ich więcej niż ST200, Kappa i Xantia. Jak z
    > Volvo i Saabem to nie wiem.

    kolego a jechales kappa 2.0T 20V? Bo ja tak i zdecydowanie czuc te
    220KM.

    Poza tym Xantia Activa jest jednym z najlepiej jezdzacych aut

  • 36. Data: 2010-10-28 07:54:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin hamberg

    > kolego a jechales kappa 2.0T 20V? Bo ja tak i zdecydowanie czuc te
    > 220KM.

    W każdym turbo czuć więcej mocy niż tam w rzeczywistości jest.

    > Poza tym Xantia Activa jest jednym z najlepiej jezdzacych aut

    Pewnie dlatego została praktycznie zapomniana i funkcjonuje jako
    egzotyczny eksponat.

    --
    ignorance is bliss

  • 37. Data: 2010-10-28 08:10:52
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał(a):

    > Wg wikipedii do września 1998:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52>
    > r.

    Witka, ale jeżeli wierzyć wiki, to:
    The world market engine used Nikasil lined aluminium cylinders instead of a
    cast iron sleeves used in the American market engine.
    --> The reason for this is Nikasil is eroded by the higher sulfur content
    fuel used in America.

    Czyli ze problem był / jest w US przez siarę w ichnim paliwie.
    Co z Erłopą?
    Bo jeżeli by tak było, to byłby to główny punkt dyskusji na wielu forach marki :)

    Radarro i M52 :)

  • 38. Data: 2010-10-28 08:25:41
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    > begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak
    > Zacznijmy od tego, że większość "328" to "316 LPG" lub ew. "318 LPG"...

    To jest jakiś fenomen, a z drugiej strony jak człowiek chce kupić oznaczenia
    do silnika 1.8 to na szrotach nie ma, na allegro mało, a handlarze częściami
    nie są zainteresowani by poświęcić kilka minut dla choćby 30pln, gdzie całą
    klape sprzedają za 100-300pln...

    Pozdr

  • 39. Data: 2010-10-28 09:04:10
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > w kolejnosci odwrotnej:
    > Mondeo ST200
    > Saab 93
    > Volvo S70 T5
    > Lancia Kappa
    > Xantia Aciva V6
    >
    > dlaczego nie ma BMW?
    Dajcie spokój, jaka to przyjemność z jazdy takimi kolumbrynami? W dodatku FWD?!?
    To jakiś żart?
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 40. Data: 2010-10-28 10:39:20
    Od: AL <a...@s...tam>

    to pisze:
    > begin hamberg

    > W każdym turbo czuć więcej mocy niż tam w rzeczywistości jest.

    > Pewnie dlatego została praktycznie zapomniana i funkcjonuje jako
    > egzotyczny eksponat.

    troche tego jezdzi - nie gadaj (Activa z zewnatrz praktycznie niczym sie
    nie wyroznia - stad pewnie tego nie zauwazyles)
    - znam takiego jednego, co specjalnie odkleil znaczki Aciva V6 i w to
    miejsce przykleil 1.6i (harmonie) - a potem wprawial w kompleksy takich
    roznych w 'swetrach' z czarnymi szybkami i gwizdkiem na rurze ;)

    Sztuka jest znalezc egzemplarz w nienagannym stanie (ze ze wzgledow
    koszty czesci).

    --
    pozdr
    Adam (AL)