  • Data: 2010-12-27 18:24:08
    Temat: Re: Rama obudowy?
    Od: "Hades" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "MJ"

    > Proponuje po pytać w jakimkolwiek serwisie, bo chyba prawie każdy serwis ma
    > wybrakowane w jakiś sposób kadłubki (bez ścianek, z uszkodzonym frontem itp.)
    > Może nawet oddadzą za free bo nie będą tego musieli złomować potem.

    Nie sadze aby byl jakikolwiek problem ze zlomowaniem a i potrzeba
    takiego dzialania. Z serwisu w jakim czasami bywam obudowa pozbawiona
    elementow plastikowych wystwiona obok smietnika znika w czasie mniejszym
    niz 1 godzina. Czasem to znikanie jest nawet tak szybkie ze jak wyniose
    2 sztuki a potem zajmie mi chwile kiedy demontuje nastepne, to jak niose
    je do smietnika to tych poprzednich juz nie ma. Oczywiscie wiem ze nie
    zawsze i wszedzie tak sie dzieje, ale ogolnie ze zlomem nie ma problemu.
    AM