  • Data: 2010-12-30 09:14:03
    Temat: Re: Rama obudowy?
    Od: "Hades" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > [...]

    > Nie chce mi się kopać po przepisach, ale nie wykluczałbym że niezgodne
    > z prawem jest prowadzenie "działalności utylizacyjnej" bez stosownych
    > formalności - znaczy tego co zrobisz *przed* wystawieniem "legalnych"
    > części na śmietnik :)
    > pzdr, Gotfryd

    No nie tak. Owszem na dzialalnosc utylizyacyjna czyli dzialania pod
    tytulem: "Skupuje stary sprzet elekriniczny, komputery AGD" zezwolenie
    jest potrzebne. Nie jest jednak potrzebne na to abym rozkrecil swoj
    komputer, odzdzielil komponenty na poszczegolne grupy i wyrzucil je
    (zagospodarowal) zgodnie z przepisami.
    AM