  • Data: 2010-12-27 19:45:45
    Temat: Re: Rama obudowy?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-27 20:30, Ghost pisze:
    > Dzieki wszystkim za odzew - najpierw skocze do starego mieszkania, mam
    > tam ze dwie obudowy w piwnicy i przyjrze sie co i jak.
    > Najatrakcyjniej wyglada chyba jednak propozycja poskrecania calosci z
    > profili - mozna uzyskac prawie dowolny efekt.
    Dokładnie - a jak masz jakieś stare obudowy to weź wytnij sobie z nich
    "blachę pod płytę" z tylną ścianką
    http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/2012.jpg by uzyskać luźny podkład w
    stylu |_____ pod płytę (z mocowaniem dla śledzi kart, tylnej blaszki z
    gniazdkami płyty, bo to się najbardziej paskudnie wymiaruje) a resztę
    klatki zrób z profili do tego przykręconych/przynitowanych.

    Ja potrzebowałem płytkiej obudowy, więc robiłem na profilach od zera i
    właśnie chyba najwięcej walczyłem z zrobieniem paska z otworkami na
    przykręcanie śledzi, tak by posadowiona karta siadała idealnie (nie
    przekrzywiona na boki ani nierównomiernie wciśnięta przód-tył) w złączu
    pci i śledz się przykręcał tam gdzie ma być..

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173