  • Data: 2010-12-28 08:27:26
    Temat: Re: Rama obudowy?
    Od: MJ <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-27 19:24, Hades pisze:

    > Nie sadze aby byl jakikolwiek problem ze zlomowaniem a i potrzeba
    > takiego dzialania. Z serwisu w jakim czasami bywam obudowa pozbawiona
    > elementow plastikowych wystwiona obok smietnika znika w czasie mniejszym
    > niz 1 godzina. Czasem to znikanie jest nawet tak szybkie ze jak wyniose
    > 2 sztuki a potem zajmie mi chwile kiedy demontuje nastepne, to jak niose
    > je do smietnika to tych poprzednich juz nie ma. Oczywiscie wiem ze nie
    > zawsze i wszedzie tak sie dzieje, ale ogolnie ze zlomem nie ma problemu.
    > AM

    Jeżeli z za złomowanie uznać wystawienie gratów pod śmietnikiem (ztcw
    jest niezgodne z prawem) to ok. Ja mówię o sytuacji w złomowanie odbywa
    się przez jakąś firmę utylizacyjną i trzeba za to zapłacić (czasami
    całkiem nie małą kasę) to wtedy serwisy potrafią trzymać długo różnego
    rodzaju dobrodziejstwa.