  • Data: 2011-09-17 09:33:02
    Temat: Re: Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 16:14:21 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F,
    > Jeszcze tego nie zrobiłeś? Toż ja o tym pisze od kilkunastu lat a Ty
    > dalej swoje. Robiłem próby smarując tylko połowę szkła reflektora - po
    > jednej trasie różnica była znacząca.

    No przeciez nie bede ganial do sklepu po flaszke plynu co do skutecznosci
    ktorego mam negatywna opinie :-)

    Juz nie pamietam - czy w scierce wylalem resztke na reflektory.
    Ona akurat miala cos fatalnie zrobione i brudzily sie koncertowo. Chyba nie
    bylo jakies rewelacyjnej poprawy, bo bym zapamietal.

    J.,