  • Data: 2009-10-05 20:42:30
    Temat: Re: Radom Air Show 2009 (zdjęcia)
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 5 Oct 2009 01:01:50 -0700 (PDT), Tomasz Worek napisał(a):

    > Tym razem, dla odmiany jestem całkiem zadowolony z rezultatów, więc
    > proszę uprzejmie o sprowadzenie mnie na ziemię (albo jeszcze lepiej -
    > do parteru).

    1. OK
    2. OK
    3. Nudne
    4. Nie jestem przekonany do kadrowania, chyba wolałbym pion
    5. Przycialbym tego nieba z lewej
    6. No tak, wywaliles RAW'y, a ja bym to chcial zobaczyc w kolorze
    7. jak wyzej
    8. Nudne. No i opis do bani bo od kiedy czarne Iskry sa "bialo-czerwone".
    Moim zdaniem do wywalenia z galerii.
    9. Te smugi jakis taki nieladny kolor maja.
    10. Znowu wieje nuda.
    11. No niby ciekawy kontrast tylko ze ta chmura kompletnie odwraca uwage od
    samolotow.
    12. Nuda
    13. Precz z galerii
    14. Nuda