  • Data: 2009-10-05 08:56:18
    Temat: Re: Radom Air Show 2009 (zdjęcia)
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Paź, 10:19, "quent" <x...@x...com> wrote:

    > Przypadkiem?
    >
    > Pozdr.

    Cóż, właściwie nie przypadkiem. Po wywołaniu zdjęć wywalam rawy bo:
    1. Zajmują mi dużo miejsca.
    2. Nie chce mi się ich archiwizować ;)
    3. Kiedyś je trzymałem, ale odkąd zająłem się na "poważnie" fotografią
    - 16-11-2006 - moje pierwsze zdjęcia z lustra :)))) - ani razu nie
    miałem potrzeby otwarcia rawa już raz wywołanego zdjęcia (po raz
    pierwszy taka potrzeba pojawiła się z "okazji" zdjęć które popełniłem
    na krakowskim pikniku lotniczym - wątek z poprzedniego tygodnia).

    Wiem, że niektórzy uważają, że wywalanie rawów to jak wywalanie
    negatywów, ale filmy wywoływało się chyba jednak troszkę łatwiej -
    wystarczyło zanieść do labu, a teraz ja każdego rawa obrabiam ręcznie,
    bez korzystania z automatu. Nie chciałoby mi się robić tego jeszcze
    raz - wolę zrobić jakieś nowe zdjęcia :)

    Może po prostu następnym razem poczekam z usuwaniem, aż Szanowna Grupa
    wyrazi swoją opinię i zgodę na wywalenie :)))

    Pozdrawiam, Tomasz